کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۶۱۷۳
تاریخ خبر:

بایدن، کاملا هریس را پرزیدنت خواند

جو بایدن رئیس‌جمهور ۷۹ ساله آمریکا در جریان یک سخنرانی در شهر آتلانتا، بار دیگر گاف داد و کامالا هریس معاون خود را پرزیدنت(رئیس‌جمهور) خواند.

جو بایدن ۷۹ ساله که از زمان کارزار انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ و بعد از آغاز ریاست جمهوری، بارها به دلیل گاف دادن با انتقادها و سوالاتی درباره وضعیت سلامت جسمی و ذهنی خود مواجه شده است، این بار در آتلانتا معاون خود را رئیس‌جمهور آمریکا خواند.

رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی در جمع دانشجویان «مرکز کنسرسیون دانشگاه آتلانتا» به حمله مرگبار حامیان دونالد ترامپ به کنگره آمریکا اشاره کرد و بر لزوم حفاظت از دموکراسی و حق رای در آمریکا تاکید کرد.وی سپس به کامالا هریس معاون رئیس‌جمهور آمریکا اشاره کرد و به اشتباه گفت: «هفته گذشته رئیس‌جمهور هریس و من در ساختمان کنگره ایالات متحده ایستادیم». جو بایدن از زمان اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تا کنون به کرات کامالا هریس را رئیس‌جمهور منتخب و رئیس‌جمهور آمریکا خوانده است.بایدن قبل از سخنرانی روز سه شنبه (دیروز) در آتلانتا، طی سخنرانی ماه گذشته در دانشگاه ایالتی کارولینای جنوبی هم کامالا هریس معاون خودش را رئیس‌جمهور آمریکا خوانده بود. صفحه اینترنتی کاخ سفید در انتشار متن سخنرانی جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا گاف بایدن در رئیس‌جمهور خواندن کامالا هریس را اصلاح کرده و این گاف را حذف کرد.

کدخبر: ۴۳۶۱۷۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1564415049

    بایدن داره حقیقت رو میگه میدونه هیچکاره است و فقط یه مترسک که حرف میزنه نقس رئیس جمهور قبلی مون رو داره خدا کنه رئیسی مث روحانی نشه