کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۶۴۳۱
تاریخ خبر:

بازگشت شهاب ‌با سریالی تازه در شبکه خانگی

روزنامه هفت صبح، گروه تلویزیون |‌ بعد از اجرای همرفیق، شهاب حسینی پیشنهادهای زیادی برای بازی در سریال‌های خانگی داشت. هیچ‌کدام را نپذیرفت و حالا بر‌اساس خبرهایی که به دست هفت صبح رسیده‌، او در آستانه عقد قرارداد با ابوالحسن داوودی است. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و حسینی از تصمیم خود منصرف نشود، به‌زودی او مقابل دوربین خواهد رفت تا دومین تجربه سریال خانگی خود پس از شهرزاد را رقم بزند. هوتن شکیبا و سحر دولتشاهی دیگر بازیگرانی هستند که برای سریال داوودی با آنها مذاکره انجام شده. در گزارش امروز، چالش‌های پیش روی این بازیگر مرور شده است.

‌مورد اول| سابقه داوودی
یکی از چالش‌های شهاب حسینی‌، کارگردان‌هایی است که با آنها همکاری می‌کند. وقتی مقابل دوربین کارگردانی چون فریدون حسن‌پور در فیلم من و زیبا، رفته نتیجه‌ای جز شکست نصیب او نشده. در عوض زمانی که با اصغر فرهادی همکاری داشته جایزه رشک‌برانگیز کن را در دستان خود دیده است. او در سال‌های اخیر ترجیح داده کنار کارگردان‌های جوان قرار بگیرد. نتیجه‌ای که باید، به‌دست نیامد و حالا شهاب به ابوالحسن داوودی رسیده است. کارگردانی که سابقه‌ای خوب در سینما دارد و یکی از ویژگی‌های مهم او گرفتن بازی‌های درخشان از بازیگران است.

مورد دوم| سودای قباد
پشت نام شهاب حسینی‌، سه فصل سریال شهرزاد وجود دارد که مخاطبان زیادی جذب آن شدند. کاراکتر قباد دیوانسالار به دل خیلی‌ها نشست و یکی از شخصیت‌های موفق سریال‌های خانگی لقب گرفت. شهرزاد به‌خاطر سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده‌اش، حاشیه‌های زیادی هم از سر گذراند.

حتی حسینی در برنامه همرفیق، کنایه‌ای به آنها زد و به‌طور تلویحی تداوم ساخت سریال را اشتباه دانست. با این حال خودش بهتر از هر کس می‌داند این سریال شهرت شهاب را دوچندان کرد. او بعد از شهرزاد، آرام‌آرام به حاشیه رفت و حالا برای بازگشت به روزهای اوج به سریالی در این تراز نیاز دارد. چالش اول حسینی همین جا شکل می‌گیرد که آیا موفقیت قباد با سریال جدید تکرار خواهد شد؟

مورد سوم| تجربه همرفیق
برخلاف شهرزاد، همرفیق برای شهاب، تبدیل به اتفاقی ویژه نشد. حسینی در چند قسمت عملکردی استاندارد داشت و در چند بزنگاه، ماهی خود را صید کرد اما برآیند اجرای او در همرفیق موفق نبود. پیش‌تر دلایل ناکامی او و برنامه را شرح دادیم و حالا همین‌قدر اشاره کافی است که حسینی به یک سریال خوب نیاز دارد. به‌ویژه آن که کارنامه سینمایی او، برایش رهاوردی به همراه نداشته. چشم امید شهاب به اکران مست عشق است اما تا آن‌موقع نیاز به یک سریال خوب خانگی دارد. آیا سریال جدید خاطره نه‌چندان خوش همرفیق را از بین می‌برد؟ چالش دوم شهاب همین مسئله است.

مورد چهارم| آفت بدعهدی
یکی از چالش‌های پیش‌روی شهاب، به تصمیمات خود او در لحظه آخر برمی‌گردد که از یک پروژه انصراف می‌دهد. بعد از فیلم‌های رئیس و متری شیش و نیم، بی‌همه چیز مهم‌ترین پروژه‌ای است که شهاب در لحظه آخر از آن جدا شد. چرایی‌اش فرع ماجراست اما طبعا این تصمیم‌های لحظه آخری، هر پروژه‌ای را دچار چالش می‌کند.

چه‌بسا سریال ابوالحسن داوودی هم گرفتار بدعهدی شهاب شود! سال پیش که شهاب حسینی از بی‌همه چیز انصراف داد، هادی حجازی‌فر جای او را گرفت و عملکرد موفقی هم داشت. نیاز به یادآوری نیست که این فیلم می‌توانست بار دیگر نام حسینی را در کانون توجه قرار دهد.

مورد پنجم| بوی تکذیب
بعد از هر خبری که از یک پروژه منتشر می‌شود، احتمال تکذیب از سوی عوامل وجود دارد. خاصه آنکه یک طرف ماجرا شهاب حسینی باشد که می‌دانیم اصرار دارد تا زمانی‌که جلوی دوربین نرفته است، خبری رسانه‌ای نشود. ابوالحسن داوودی و همکارانش هم ترجیح می‌دهند سریال را با سکوت پیش ببرند.

از آن‌سو تا ثبت نشدن قراردادها احتمال جدایی و انصراف و جابه‌جایی وجود دارد. طبعا در چنین شرایطی، انتشار خبر همکاری با شهاب حسینی توام با واکنش است. عجالتا خبری که در اختیار هفت صبح قرار گرفته، موثق است. وانگهی، مهم‌تر از اصل خبر، چالش‌هایی است که شهاب پیش‌رو دارد و در گزارش امروز به آن پرداختیم.

کدخبر: ۴۱۶۴۳۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر