کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۹۹۴۰۹
تاریخ خبر:

بازداشت مدیران شهری و اعضای شورای شهر پاکدشت

تسنیم نوشت: دادستان پاکدشت از دستگیری ۲ عضو شورای شهر به همراه ۱۳ کارمند شهرداری این شهر خبر داد.

رحیم علیشپور با اشاره به دستگیری ۱۷ نفر به اتهام ارتشا در این شهرستان اظهار داشت: مدتی بود در شهرستان گزارشی از افراد و مسئولان مختلف به شکل های مختلف و به صورت شفاهی به ما وصول می شد مبنی بر اینکه در حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز حوزه شهری سواستفاده هایی انجام می شود.

وی تصریح کرد: در نتیجه ورود دستگاه قضایی به این موضوع و همکاری سپاه پاسداران و تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) ۱۷ نفر تاکنون بازداشت شدند که ۲ نفر از اعضای شورای شهر پاکدشت شامل رئیس شورای شهر و یک عضو شورا، ۱۳ نفر از کارمندان شهرداری و پلیس ساختمانی و ۲ نفر از افرادی که از بیرون همکاری داشتند از جمله افراد بازداشت شده هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت افزود: هر ۱۷ نفر به اتهام سوء استفاده های مالی، اخذ رشوه و واسطه گری در اخذ رشوه تفهیم اتهام شدند و قرار تامین بازداشت موقت برای همه این افراد صادر شده و این افراد در بازداشت هستند.

علیشپور با اشاره به تحقیقات و مدارک آماده شده در این زمینه بیان کرد: تقریبا تمام دلایل و مدارک آماده شده است و تحقیقات در مورد این پرونده به اندازه کافی به عمل آمده است و حدود ۴۰۰ نفر اعلام آمادگی کردند که مراجعه کرده و در این خصوص با ما همکاری داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت گفت: این فسادی که محرز شده مربوط به بررسی در نقطه ای از شهر است و ما هنوز تمام شهر را جلو نرفته ایم و بررسی نکرده ایم.

کدخبر: ۲۹۹۴۰۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر