کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۴۰۷۰۲
تاریخ خبر:

بازتاب‌های جهانی گاف شبکه استانی کیش در پخش فیلم جکی چان

ماجرای پخش صحنه‌ای از فیلم جکی چان در شبکه کیش تنها برای ما ایرانی‌ها جذاب نیست و از آنجا که یک پای ماجرا جکی چان مشهور است رسانه‌های مشهوری چون بی‌بی‌سی، دیلی‌میل و اسپوتنیک هم به در اخبار جهانی خود به این خبر پرداختند و به این ترتیب خبر برکناری مدیر صدا و سیمای مرکز کیش در ایران، جهانی شد.

بی‌بی‌سی در خبری در این باره به برکناری مدیر شبکه کیش و کنار آن به واکنش‌های ایرانی‌ها به این خبر در شبکه‌های اجتماعی هم پرداخته است.

جکی جان از آن دست بازیگرانی است که در فیلم‌هایش کمتر از این دست‌ صحنه‌ها که از بد روزگار برای شبکه کیش دردسرساز شد یافت می‌شود. در خبری که اسپوتنیک در این باره منتشر کرد می‌خوانیم: «فیلم «حادثه شینجوکو» یکی از فقط ۲ فیلم جکی چان با صحنه جنسی است.»

در این میان شاید بیش از همه برای دیلی‌میل جالب است که چطور می‌شود این صحنه از دست ناظران صدا و سیما در رفته باشد و در این باره می‌نویسد: «مدیر محلی صدا و سیما در ایران به دلیل پخش صحنه جنسی اخراج شد، در مکانی که حتی دست دادن زن و مرد در فیلم‌ها مجاز نیست.»

اگر رد گاف شبکه کیش را پی گیریم به رسانه‌های دیگری هم می‌رسیم که یکی از آن‌ها نشریه سان است. این نشریه در مطلب خود جزئیات بیشتری آورده و حتی به شوخی رضا رشیدپور با این رویداد و البته زیرنویس کردن نسبت نیما فلاح و سحر ولدبیگی در تلویزیون پرداخته است.

به این ترتیب گافی که مسئولان شبکه کیش دادند نام جکی چان را به صدر اخبار رسانه‌های جهان آورد.

کدخبر: ۲۴۰۷۰۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • khordbin

    چیزی برای از دست دادن نداریم!