کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۷۳۲۵
تاریخ خبر:

باربارا استرایسند ایرانی در کالیفرنیا

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | ۲۱ تیرماه. صفحه اول تیترهایی درباره مالیات زیاد حقوق بگیران و کارمندان در مقابل مالیات کم دیگر حرفه‌ها دارد‌. اتاق اصناف هم بر سرمالیات زیاد اعتراضاتی را شروع کرده است. چه داستان آشنایی. بعد از مانوک خدابخشی‌، علی حسینی دیگر مجری تلویزیون هم راهی خارج از کشور شده و جایش را به خواهر زن محمد علی اینانلو یعنی مهرنازغفارپور داده است. در تغییر و تحولات تلویزیون قرار شده که هفته‌ای ۵ فیلم سینمایی برای تماشاگران پخش شود و این هفته زنده باد زاپاتا ساخته الیا کازان و مرد عوضی ساخته آلفرد هیچکاک در نوبت پخش قرار گرفته‌اند.

پوران خواننده قدیمی که چند هفته قبل از عدم توجه رادیو به خودش شکایت کرده بود رفته است وست لیک کالیفرنیا و یک خانه ۴۰۰ هزار دلاری خریده و روزنامه نیوز کرونیکل با درج این خبر او را باربارا استرایسند ایرانی لقب داده است‌. در صفحه ۲۰ گفت‌و‌گویی با تاجی احمدی دوبلور و گوینده مشهور منتشر شده است که درآن تاجی احمدی گفته صدایش مورد علاقه زن‌هاست و با صدای او بر چهره جین فوندا فیلم جولیا روی پرده است.

او از خاطراتش در دوبله بازیگرانی مثل ناتالی وود و شارون تیت سخن گفته است‌. سینما تک موزه هنرهای معاصر هم دوره سینمای آوانگارد آمریکا را گذاشته و چندین فیلم کوتاه از جوناس مکاس و کنت آنگر و استن براکیج و مایکل اسنو در برنامه پخش قرار گرفته‌اند. راهزن‌های گردنه آوج هم با پشتکار و سماجت جوانی به نام محمد خوشنام به دام پلیس افتاده‌اند.

۲۲ تیرماه. خبر‌های اصلی وعده افزایش حقوق کارمندها و همین طور معلم‌هاست. انتشارات اشرفی به خاطر چاپ غیرمجاز کتاب شعر شاملو با نام از هوا و آینه‌ها تحت تعقیب قرار گرفته است. وکیل احمد شاملو شکایت را تنظیم کرده و علت این است که در قرارداد ناشر فقط مجاز به یک بار چاپ این کتاب بوده است‌.

امیر مجاهد و فرزان دلجو گله کرده‌اند که این سینما هنوز جوان اول ندارد و مردان میانسال نقش پسرهای جوان را ایفا می‌کنند. قصه‌ای از نادر ابراهیمی به نام آخرین پیام در صفحه ۱۱ منتشر شده است. فیلم فروغ بی‌پایان در سینماها اکران شده است‌. فیلم‌های مزخرف آلوده گناه‌،‌گناه فامیلی و گناه خواهرخوشگل آگهی‌های خود را کنار هم منتشر کرده‌اند.

نوشته شده که به تازگی توجه تهیه کننده‌های سینما به سمت لیلا فروهر جلب شده که از سه فیلم سینمایی پیاپی‌اش یعنی همکلاس‌، ‌رابطه جوانی و پرستوهای عاشق‌،‌ دو فیلم اول فروش خوبی کرده‌اند و حالا فیلم باغ بلور را هم در کنار مرتضی عقیلی آماده اکران دارد و همین طور فیلم پرستش در کنار پرویز فنی‌زاده. فیلم‌های باد بر فراز مرداب‌ها ساخته نیکلاس ری و اوباش لاوندرهیل ساخته چارلز کریچتون در آخر هفته از تلویزیون ایران پخش خواهند شد‌. از این که این دو شماره این‌قدر کم خبر بود عذر می‌خواهم‌!

کدخبر: ۴۶۷۳۲۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر