کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۸۴۷۷۵
تاریخ خبر:

این افراد با ثروت‌های عجیب به حذف یارانه معترض بودند!

سخنگوی ستاد اجرای تبصره(۱۴) قانون بودجه ۱۳۹۸ می‌گوید: «در خلال بررسی حساب معترضان حذف یارانه، نتایج جالبی به دست آمد؛ از جمله اینکه برخی از معترضان، ثروتمندانی بودند که پروفایل مالیاتی نداشتند».

به‌گفته حسن میرزایی سخنگوی ستاد تبصره ۱۴ بودجه ۹۸ بخشی از اعتراضات مربوط به افرادی است که تراکنش‌های صوری دارند. ما در بررسی‌های خود افرادی را شناسایی کردیم که سال گذشته بیش از ۲۰ میلیارد واریز داشته‌اند و متوسط گردش حساب ماهانه آنها ۵۰۰، ۶۰۰ و حتی ۹۰۰ میلیون بوده است و اینها نسبت به حذف یارانه خود اعتراض کردند. این افراد دیگر نیاز به احراز ندارد بلکه سوال اساسی این است که چرا کار تجاری و شرکتی را با حساب شخصی انجام می‌دهید؟

او درباره بخشی دیگر از اعتراض گفت: ۴۷ درصد تراکنش خود را نپذیرفتند و گفتند که به نیابت شخص دیگری کار تجاری انجام می‌دهم و حتی در جامعه آماری افرادی را داشتیم که ۷۵ خودرو به نام او وارد شده است و متوجه شدیم که کارت بازرگانی اجاره‌ای بوده است.

سخنگوی ستاد اجرایی هدفمندی‌ یارانه‌ها افزود: برخی افراد اعلام کردند که به ظاهر وضع مالی خوبی داشتند اما اعلام کرده‌اند که سوء استفاده شده است و طرح این موضوع می‌تواند ابعاد مختلفی داشته باشد.

کدخبر: ۲۸۴۷۷۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1569594374

    واقعا که

  • d.bagheri

    اونوقت یارانه ما رو بخاطر خرید ماشین نو قطع کردن