کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۳۵۲۵۷
تاریخ خبر:

اینستاگرامرهای سرزمین‌ سرد

روزنامه هفت صبح | اینستاگرام، حالا در سطح جهان در حال تبدیل به یک شبکه غالب است و دوستانمان در اسکاندیناوی نیز در این شبکه فعالند. امروز نگاهی می‌‎کنیم به چهار شخصیتی که در چهار کشور این منطقه (دانمارک را هم به نوعی جزو این منطقه حساب می‌کنیم) بیشترین تعداد دنبال‌کننده را دارند.

* یک: در کشور ۱۰میلیون نفری سوئد، بیشترین میزان دنبال کننده متعلق به خانم آنا نیستروم (ANNA NYSTRÖM) است. او هشت و نیم میلیون فالوئر دارد. خانم آنا به نوعی مدل است اما جالب خواهد بود اگر بدانید که قد او ۱۵۵ سانتی‌متر و وزنش ۵۵ کیلو است. آنا در زمینه سلامت، تناسب اندام و سبک زندگی فعال است. او متولد سال ۱۹۹۳ است.

* دو: در دانمارک، بیشترین میزان دنبال‌کننده را خانم تامسون دارد. ۴٫۲ میلیون نفر او را دنبال می‌کنند. او بیست و هشت ساله است.

* سه: در نروژ بیشترین میزان دنبال کننده را یک بازیگر دارد. خانم یوزفین فریدا پترسن، بیست و چهار ساله که در سال‌های اخیر در سطح جهانی به دلیل بازی در مجموعه تلویزیونی شرم یا SCAM به شهرت رسیده است. این سریال نام یک مجموعه تلویزیونی اینترنتی سبک درام نوجوان است که به زندگی روزانه چند نوجوان می‌پردازد که در یک مدرسه در محله وست اند در شهر اسلو نروژ تحصیل می‌کنند.

* چهار: و در نهایت در فنلاند، خانم ایدا جامینا، ۳۱ ساله که مربی تناسب اندام است بیشترین میزان دنبال‌‍‌کننده را دارد. او در حال حاضر نزدیک به ۷۰۶ هزار نفر دنبال‌کننده دارد.

کدخبر: ۳۳۵۲۵۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر