کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۸۶۰۳۶
تاریخ خبر:

ایتالیایی‌ها به دنبال اخراج ملی‌ پوش‌های ترکیه

پس از حمله ارتش ترکیه به کردهای سوریه، فوتبال ملی این کشور نیز بسیار حاشیه ساز شده است. به گزارش طرفداری، بازیکنان تیم ملی ترکیه پس از بازی های اخیر با سلام نظامی، حمایت خود از ارتش کشورشان را نشان دادند. بازیکنان ترک تبار در شبکه های اجتماعی نیز با فعالیت های خود به حواشی دامن زدند. در این میان جنک شاهین از سن پائولی اخراج شد. امره جان و ایلکای گوندوعان نیز پس از لایک کردن پست جنک توسون، مجبور به عذرخواهی شدند.

اما سه ستاره ترک شاغل در سری آ، طی ساعات اخیر به شدت مورد انتقاد کاربران در شبکه های اجتماعی قرار گرفته اند. موقعیت مریح دمیرال در یوونتوس بیش از بقیه به خطر افتاده است. او پس از گل ترکیه به فرانسه از بازیکنان خواست سلام نظامی بدهند که البته با مخالفت برخی از آنها روبرو شد. البته پس از بازی، دمیرال سردسته بازیکنان تیم ملی کشورش بود و روبروی هواداران خودی، سلام نظامی نشان داد. این اقدام او به شدت مورد انتقاد کاربران در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است. از دیشب، DemiralOut، یکی از هشتگ های داغ توئیتر در ایتالیا بوده است. بسیاری از کاربران توئیتر خواهان اخراج او از باشگاه یوونتوس شده اند و حالا همه منتظر مشخص شدن موضع رسمی بیانکونری هستند. هاکان چالهان اوعلو نیز از موج انتقادات در امان نمانده است؛ هواداران میلان که دل خوشی از او ندارند، پس از اتفاقات اخیر خواهان فسخ قرارداد وی شده اند. هشتگ نام چالهان اوعلو و هشتگ اخراج او در توئیتر داغ شده است.

در نهایت نوبت به جنگیز اوندر می رسد. اوندر به دلیل مصدومیت نتوانست تیم ملی ترکیه را در بازی های اخیر همراهی کند بنابراین فعالیت های او خیلی به چشم نیامد. با این حال اوندر همزمان با بازیکنان تیم ملی ترکیه، با انتشار عکسی از خود در توئیتر و اینستاگرام، حرکت بازیکنان تیم ملی کشورش را تایید کرد و سلام نظامی داد. البته منابع نزدیک به باشگاه رم تایید کردند جالوروسی برنامه ای برای برخورد با وینگر ترک خود ندارد چراکه انگیزه او از این اقدام مشخص نیست.

کدخبر: ۲۸۶۰۳۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر