کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۱۵۰۵
تاریخ خبر:

اولین شواهد درباره علت مرگ آزاده نامداری

روزنامه هفت صبح، سارا غضنفری | «مسمومیت به علت مصرف بیش از حد قرص اعصاب و روان»؛ بالاخره پزشکی قانونی بعد از گذشت هشت روز علت مرگ آزاده نامداری، مجری سابق و جوان صدا و سیما را به بازپرس پرونده گزارش داد. این نظریه کارشناسان پزشکی قانونی در خصوص علت مرگ آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیماست که دیروز به بازپرس جنایی اعلام شد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که آزاده نامداری با خرید مقدار زیادی دارو، اقدام به استفاده تعداد زیادی از این قرص‌ها کرده (حدود ۱۰۰قرص) که منجر به مسمومیت و مرگ او شده است.

از دیگر سو، پیدا شدن دو صفحه دست‌نوشته برای گندم دختر چهارساله‌اش در دفتر مشق ۴۰برگی، این گمان را به وجود می‌آورد که او مرگ خودخواسته را انتخاب کرده بوده است. ماجرا به عصر شنبه هفتم فروردین‌ماه بازمی‌گردد، زمانی که خبر فوت او رسانه‌ای شد. خبر فوت زنی در برج مهستان شهرک غرب. خبر مرگ مشکوک او توسط پدر و مادرش به اورژانس و پلیس اعلام شد.

دو روز از فوت او گذشته بود و شنبه جسد او کشف شد. پنجشنبه سجاد عبادی، همسر آزاده به همراه دخترشان گندم به شمال برای دیدار مادربزرگ سجاد می‌روند. آزاده در این سفر با آنها همراهی نمی‌کند. حتی همسر آزاده به او پیام می‌دهد و از او می‌خواهد به خانواده‌اش اطلاع دهد که به سفر نیامده است. اما دو روز این اتفاق نمی‌افتد.

همسرش فکر می‌کرده آزاده با خانواده‌اش است و خانواده‌اش هم فکر می‌کردند او با سجاد و گندم به شمال رفته است. اما بعداز ۴۸ساعت بی‌خبری سجاد به مادر همسرش خبر می‌دهد از آزاده بی‌خبر است. مادر و پدر به خانه دخترشان می‌روند و با کارت در را باز می‌کنند و می‌بینند دخترشان فوت کرده است.

پزشکی قانونی به طبقه هفتم برج مهستان می‌رود و خبر می‌دهد ۴۸ساعت از مرگ او می‌گذرد. خبری که مثل بمب در رسانه‌ها ترکید. شایعات و حاشیه‌ها درباره نحوه مرگ او دگرکشی، خودکشی و ایست قلبی مطرح شد. حتی برخی به بارداری او اشاره کردند که این موضوع رد شد. در بازرسی از خانه او یک نسخه پزشکی پیدا شد.

این در حالی بود که تعدادی پوکه‌های خالی قرص نیز در خانه زن جوان پیدا شد، همچنین دست‌نوشته‌ای دو صفحه‌ای که آزاده خطاب به دختر ۴‌ساله‌اش نوشته بود و مدارکی دیگر که در محل حادثه پیدا شد، موضوع قتل و دگرکشی را منتفی کرد. پاسخ‌ها منوط به گزارش قاطع پزشکی قانونی شد.

حتی سجاد عبادی که برای توضیحاتش به دادسرا رفته بود حال خوشی نداشت و اعلام کرد با خبرنگاران صحبت نمی‌کند. خواست او را با غمش تنها بگذارند و در شوک این حادثه بود. اما پزشکی قانونی با نظریه خود اعلام کرد:« مرگ او بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف تعداد زیادی قرص اعصاب و روان بوده است.» نقطه پایانی بر زندگی مجری سابق و پر انرژی صدا و سیما.

کدخبر: ۳۸۱۵۰۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Papak

    باید این احتمال را داد همانند سریال ایرا نی “ششمین نفر” (کاری به موضوع و داستان ف یلم ندارم) قاتل یا قاتلان او را مجبور به نوشتنِ دست نوشته کرده اند و طوری صحنه س ازی کرده اند که به نظر بیاید خودکشی کرده است ..