کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۸۷۳۵
تاریخ خبر:

انجمن فیمس‌های مطلقه لس‌آنجلسی

روزنامه هفت صبح | یک: بمب خبری آخر هفته در آمریکا، پایان رابطه عاشقانه جنیفر لوپز با الکس رودریگز بود. رابطه‌ای که تا نامزدی هم پیش رفته بود و حتی دو بار هم برنامه ازدواج آن مهیا شد اما اتفاقاتی مثل شرایط کرونایی مانع از آن شد و در نهایت به جدایی رسید. این جدایی که برخی از چند ماه پیش، حرف آن را می‌زدند ظاهرا به دلیل برخی از صحبت‌های غیرمعمولی بوده که الکس با چند خانم داشته است. خانم‌هایی که صحبت‌های خود با نامزد جنیفر لوپز را غیرمعمول دانستند هر چند گفته‌اند که او هیچگاه با آن‌ها به جنیفر لوپز، خیانت فیزیکی نکرده است.

* دو: این در حالی است که هنوز یک ماه از طلاق کیم کارداشیان، چهره مشهور دیگر آمریکایی از کانیه وست، رپر معروف نگذشته است. کیم کارداشیانی که هرچند ۱۱ سال از جنیفر لوپز کوچک‌تر بود ولی با او رفاقت داشت. در این رفاقت شاید برخی اشتراکات این دو موثر بود مثل اینکه هر دوی آن‌ها آمریکایی بودند ولی اصالتا یک مهاجر به حساب می‌آمدند. جنیفر لوپز یک اسپانیایی‌تبار بود که اصالتش به پورتوریکو باز می‌گشت و کیم کارداشیان یک ارمنی بود که خانواده‌اش از مهاجران ترکی بودند که در جریان اذیت و آزارهای عثمانی ابتدا به ارمنستان و سپس به آمریکا مهاجرت کرده بودند.

* سه: هر دوی آن‌ها در ایران هم عمیقا مورد توجه بودند. مقایسه کیم کارداشیان و جنیفر لوپز با دو بازیگر شاخص ایرانی با استفاده از ابزارهای گوگل ترندز، نشان می‌دهد که بیشترین میزان جست‌وجو از سال ۲۰۰۴ متعلق به جنیفر لوپز بوده و پس از آن هدیه تهرانی و نیکی کریمی مورد ‌جست‌وجو قرار گرفتند. شاخص میزان جست‌وجوی کیم کارداشیان البته از این دو بازیگر ایرانی کمتر است ولی در مواردی مثل تابستان سال ۲۰۱۷ که جنجال‌هایی در خصوص لوازم آرایشی جدید و چهره او به وجود آمده بود، از هر دو بازیگر ایرانی بیشتر شد.

* چهار: فرد دیگری هم البته در ایران مورد توجه بود که او هم اخیرا طلاق گرفته است. آنجلینا جولی که تابستان پارسال از برد پیت جدا شد. او هم اتفاقا چهره‌ای مورد توجه در ایران است هر چند که فضای کاری‌اش با کیم کارداشیان و حتی جنیفر لوپز متفاوت است.

* پنج: اما شاید جالب باشد که بدانید هر سه این افراد در یک چیز اشتراک دارند و آن هم تعداد زیاد فرزند است. جنیفر فرزند کمتری نسبت به دو فرد دیگر دارد، دو فرزند دارد ولی کیم کارداشیان ۴ فرزند و آنجلینا جولی ۶ فرزند دارند.

کدخبر: ۳۷۸۷۳۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر