کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۶۳۳۷
تاریخ خبر:

انتقاد نماینده مجلس از بازگشایی ادارات

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بازگشایی ادارات را متناقض با تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا دانست.

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ما مکرراً شاهد تماس‌ افرادی هستیم که از بازگشایی ادارات ناراضی هستند، از سویی به آنها گفته می‌شود همه در خانه بمانند و قرنطینه شوند و از سوی دیگر ادارات باز شده‌اند، به هر حال این افراد برای رسیدن به محل کار خود باید سوار تاکسی و وسایل حمل و نقل عمومی شوند. خیلی از روسای ادارات هم با دورکاری و مرخصی موافقت نمی‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با توجه به باز شدن ادارات، آمار مبتلایان نیز بالاتر می‌رود زیرا خیلی ها مسایل لازم را رعایت نکردند یا به دید و بازدیدهای عید رفته‌اند. البته خیلی‌ها رعایت کرده‌اند که از آنها تشکر می‌کنم ولی ‌عده‌ای هم در جاده‌ها هستند و ممکن است خود یا دیگران را به خطر بیندازند.

وی همچنین گفت: ما همچنین، از یک سو با تصمیمی درست مراکز زیارتی را می بندیم و از سوی دیگر شاهد برگزاری مراسم تشییع برخی درگذشتگان هستیم، از سوی دیگر نیز شاهدیم برخی مراکز تجاری که ضروری نیست مثل مراکز فروش فرش و مبل، باز است و حتی صداوسیما آنها را تبلیغ می‌کند، این‌ها متاسفانه تصمیم و رفتارهای یک بام و دو هوا است و به هیچ وجه پذیرفته نیست و به موضوع سلامت و مقابله با شیوع و انتشار ویروس کرونا لطمه جدی وارد می‌کند.

کدخبر: ۳۱۶۳۳۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر