کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۱۵۸۹
تاریخ خبر:

انتقاد عجیب جهانگیر کوثری از فردوسی پور

جدیدترین منتقد عادل فردوسی پور کسی نیست جز جهانگیر کوثری. بخشهای مهم صحبتهای این گزارشگر قدیمی، تهیه کننده سینما و همچنین پدر باران را از قول سایت طرفداری برایتان نقل می کنیم:

* مطمئن باشید تا کسی صددرصد تابع خواسته‎ها و برنامه‎ریزی‎های مدیران کلان تلویزیون نباشد، محال است بتواند دوام بیاورد. اینکه یکی در تلویزیون فعالیت دارد و ادای اپوزیسیون درمی‎آورد، یک عوام‌فریبی خاص و نوعی پوپولیسم است که اینها انجام می‌دهد.

* اینکه شما ۱۵ سال در تلویزیون باشی و بهترین موقعیت و پول را به تو بدهند و آن وقت بخواهی آنجا ادای اپوزیسیون را هم دربیاوری، این یک دروغ و عوام‌فریبی است که اگر نکند بهتر است. مثلا وقتی نماینده مجلسی را روی خط می‎آورد که نمی‎داند فوتبال چیست و حالا آمده مدیرعامل فلان باشگاه شده و او را می‎کوبد یا علی کریمی را به جان یکی دیگر می‎اندازد، این درست نیست.

* عادل نمی تواند به خط قرمزهای نظام نزدیک شود. او به آدم‎های درجه دو حمله می‎کند چون نمی‎تواند به اصلی‎ها نزدیک شود. حتی ببینید به بحث ورود دختران به ورزشگاه که باز آن هم یک بحث ثانویه و فرعی است هم ورود نمی‎کند. ما خیلی بحث‎ها و مشکلاتی در فوتبال داریم که نمی‎تواند و محال است به آن نزدیک شود مانند دخالت عوامل بزرگ دولتی و نظامی در فوتبال. آیا می‎تواند راجع به این موضوع حرف بزند؟

* عادل می‎خواهد محبوبیت مردم را به دست بیاورد و چون عوام نمی‎توانند بفهمند نوع رفتار خاص او را، بنابراین آنها را به سمت دیگر می‎برد. به اصغر فرهادی بابت دریافت کن تبریک می‎گوید. این عوام‌فریبی است مثل احمدی‎نژاد که می‎رفت در روستاها و پول نقد به مردم می‎داد که یک پوپولیسم آشکار بود. البته من عادل را خیلی دوست دارم و بچه خوبی است. نمی‎خواستم اسم بیاورم اما چون شما گفتید، من هم ورود کردم. در شرایط امروزی، وجود عادل غنیمتی است.

کدخبر: ۲۱۱۵۸۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • humance.8

    چه جالب !! خدایا واقعا این جماعت با چه ع قل و منطق و فهم و شعوری تفکر میکنن این د یگه چه جور تفکریه از یه طرف داره این آدم و به شدت له میکنه و بهش میگه عوام فریب و آدم حکومت ولی بعد از یه طرف دیگه میگه ح ضور این آدم غنیمته ببخشید ولی من فکر کنم یا هنوز مفهوم دقیق عوام فریب رو درک نکر دم یا مفهوم غنیمت رو یا اصلا کلا از درک صحیح پدر فلک و مادر گیتی عقب افتادم ظاهر ا باید برم اساسا از اول یه بازنگری کلی ا ز مفهوم زندگی داشته باشم??

  • mohammad.s.f.n

    آقاي كوثري عزيز از مطالبي كه فرموديد خيل ي بوي حسادت مي اومد… اول اينكه فرموديد ع وام نميفهمند مطمئن باشيد از شما و امثال شما خيلي بيشتر ميفهمند در مورد اينكه گفت يد عادل به خطوط قرمز ورود نميكنه مسلما ه يچ كس ورود نميكنه چون مثل همه ي دنيا خطو ط قرمز قرمزن? و البته شما هم ورود نداشتي د به خطوط قرمز… و اخر اينكه اينم خيلي عو امفريبيه كه هر چي دلتون بخواد بگيد بعد آ خرش بگيد من عادل رو دوست دارم… متاسفم بر اتون.

  • sha44

    دقیقا برعکس عادل فردوسی پور یه مجری خوب و یه منتقد خوب فوتباله اره من عوامم نمیف همم چون اگه میفهمیدم تا حالا باید اختلاس کرده بودم و رفته بودم

  • karimian

    آخرش نفهمیدیم فاز شما چیه؟؟!! عوام فریب یا غنیمت؟?

  • arsha_1360

    پس همسر شما هم ادای اپوزیسیون رو درمیاره که بهش مجوز میدن فیلم بسازه. همین خطوطی هم که عادل رد میکنه شما جرات ندارید رد کنید.