کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۳۵۲۲
تاریخ خبر:

انتقاد تابناک از کنسرت‌های نوروزی خوانندگان لس‌آنجلسی

این مطلب را از سایت تابناک برایتان انتخاب کردیم:
شماری از خوانندگان لس آنجلسی از جمله ابراهیم حامدی، گوگوش، معین و داریوش اقبالی قرار است در ایام نوروز مطابق با رویه مرسوم هر ساله در کشورهای اطراف ایران کنسرت بگذارند و درآمد قابل توجهی از حضور توریست‌های ایرانی که در این اوقات حضور عمده‌ای در این کشورها دارند، به دست آورند.

این کنسرت تا پیش از این با پرچم وطن‌دوستی و «به عشق هموطن» برگزار می‌شد اما اکنون ظاهراً هموطنان اهمیتی ندارند و با وجود آنکه چند روز به این کنسرت‌ها باقی است، هیچ کدام از این خواننده‌ها کنسرت‌شان را لغو نکرده‌اند.

این در حالی است که تاکید شده فضاهای عمومی که در آن اشخاص با فاصله کمتر یک تا دو متر باشند، بستر انتقال کرونا است و قاعدتاً اماکن فرهنگی نظیر سالن‌های سینما و کنسرت از این قاعده مستثنی نیستند. به تعبیر ساده‌تر به همان دلیلی که کنسرت‌ها و سینماها در ایران تعطیل شده، انتظار می‌رفت این مدعیان نیز رفتار مشابهی در پیش بگیرند.

هرچند بعید به نظر می‌رسد با توجه محدودیت امکان سفر به کشورهای اطراف ایران در ایام نوروز از سوی ایرانیان و همچنین خطر بالای ابتکای ریسک، از این کنسرت‌ها استقبال شود اما این خوانندگان روی گروهی از مخاطبان‌شان که خطر را جدی نمی‌گیرند و حاضرند کسب‌شان را به سوددهی برسانند، حساب کرده‌اند و مسئولیت اجتماعی‌ و امنیت مردم ایران که از آن دم می‌زدند را به همین سادگی نادیده انگاشتند.

کدخبر: ۳۱۳۵۲۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • chavosh

    حرف تابناک منطقی بود. البته مگه ورود ما به آذربایجان و امارات ممنوع نشده؟