کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۳۳۹۱۹
تاریخ خبر:

انتقاد از مهناز افشار، ستایش از اوشین!

جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده فیلم «مهمانخانه ماه نو» ضمن طرح ناگفته‌هایی از کارشکنی بازیگر ایرانی این فیلم سینمایی تأکید کرد عوامل ژاپنی به‌دلیل همین حواشی با نارضایتی ایران را ترک کردند! جواد نوروزبیگی در گفت‌وگو با مهر گفت: تیم ژاپنی که به ایران آمده بود به خوبی با ما همکاری داشتند و سعی می‌کردند همه کارها را بر اساس برنامه‌ریزی انجام دهند و به طور کامل هم به قراردادهای خود عمل کردند.

در حال حاضر این فیلم زودتر از ژاپن در ایران اکران شده است البته نسخه ژاپنی این فیلم نسبت به نسخه ایرانی آن متفاوت بوده و ۱۰ دقیقه طولانی‌تر از نسخه ایرانی است.برخلاف ایران که فیلم به صورت آنلاین عرضه شد، «مهمانخانه ماه نو» قرار است در ژاپن روی پرده سینماها برود و اکران عمومی شود. نوروزبیگی در ادامه ضمن ابزار عدم رضایت از شرایط عرضه این فیلم سینمایی افزود:

اکران آنلاین این فیلم نزدیک به ۱۰ روز است که آغاز شده اما استقبال چندانی از این پروژه نشد چراکه بنا به عملکرد نامناسب یکی از بازیگران ایرانی فیلم نتوانستیم تبلیغات مناسبی برای آن داشته باشیم. نوروزبیگی با اشاره به اینکه هر چند بازیگران ژاپنی پروژه به خوبی با گروه فیلمبرداری همکاری داشتند اما بازیگر اصلی زن فیلم که در حال حاضر در خارج از کشور به سر می‌برد، مشکلات بسیاری را در مسیر اکران فیلم به‌وجود آورده است.

خانم مهناز افشار بازیگر اصلی این فیلم در شرایطی به این پروژه پیوست که دستمان برای انتخاب‌های دیگر باز بود اما کارگردان ژاپنی برای حضور این بازیگر در فیلم تاکید داشت، این بازیگر با حواشی بسیاری به این پروژه پیوست و ما در شرایط بسیار سختی «مهمانخانه ماه نو» را به پایان رساندیم و در نهایت کارگردان پروژه هم از انتخاب و حضور این بازیگر پشیمان شد.

بازیگر عوامل ژاپنی این پروژه را بسیار اذیت می‌کرد و بیش از هر چیز به حواشی می‌پرداخت.همه تلاش خود را کردیم تا این گروه با رضایت ایران را ترک کنند که البته به نظر می‌آمد دلخور شده بودند و آنچه از حضور در سینمای ایران تصور کرده بودند، اجرایی نشد و حتی بخشی از سکانس‌ها به دلیل این بی‌نظمی‌ها گرفته نشد.

این بازیگر فیلم، زمانی هم که از ایران خارج شد اعمالی انجام داد که شرایط را برای نمایش فیلم ما بسیار بد کرد و با ارتباطی که با لس‌آنجلسی‌ها گرفت و در برنامه آنها شرکت کرد، به سرمایه‌گذاران ما صدمه زد و موجب ضرر بیشتر ما شد. به گونه‌ای که اکران این فیلم مرحله به مرحله به تعویق افتاد، این در حالی است که ما در ابتدا سرگروهی سینما آزادی را برای اکران فیلم گرفته بودیم اما متاسفانه این برنامه‌ریزی به تعویق افتاد و در نهایت تصمیم گرفتیم که «مهمانخانه ماه نو» را در گروه آزاد اکران کنیم. این امر نیز به دلیل بسته شدن سینماها به دلیل شیوع ویروس کرونا کنسل شد و حالا ناگزیر از تن دادن به اکران آنلاین شدیم.

و عجیب اینکه شنیده‌ام همزمان با اکران آنلاین فیلم، این بازیگر از طریق فضای مجازی، بابت بازی در این فیلم عذرخواهی کرده است! به نظرم بهتر است با توجه به پشیمانی که برای حضور در این پروژه ابراز کرده، دستمزدی که گرفته را هم عودت بدهد!نوروزبیگی تأکید کرد: این اولین همکاری من با این بازیگر در سینمای ایران بود و اعتراف می‌کنم تا به امروز ندیده بودم که یک بازیگر تا این اندازه گروه تولید فیلم را آزار بدهد و سنگ‌اندازی کند!

همکاری با آیاکو کوبایاشی بازیگر نقش «اوشین» در این فیلم بسیار خوب بود، حتی قرار بود همزمان با اکران عمومی به ایران هم بیاید و در مراسم فرش قرمز حضور داشته باشد که متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا این برنامه کنسل شد. همچنین ماساتوشی ناگاسه دیگر بازیگر این فیلم نیز یک هنرمند حرفه‌ای و هالیوودی است که حضور بسیار حرفه‌ای در این فیلم داشت و همکاری بسیار خوبی با ما داشته است.

کدخبر: ۳۳۳۹۱۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر