کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۷۶۸۶
تاریخ خبر:

انتقاد از سریال پایتخت در کیهان

کیهان به نقل از حجت‌الاسلام خسروپناه استاد حوزه و دانشگاه در نقد سریال پرحاشیه پایتخت شش نوشت: فارغ از نقدهایی چون اختلاط نامحرم، تعابیر بی‌ادبانه مخصوصاًًُ نسبت به والدین، بی‌احترامی به نماز و حج و… ولکن نقد ریشه‌ای‌تر این سریال رویکرد ایران‌گریزی و ایران تضعیفی است که متأسفانه از دوره قاجار توسط مستشرقین و بعد روشنفکرنمایان داخلی دنبال می‌شود.

حجت‌الاسلام خسروپناه همچنین تصریح کرد: این سریال با نشان دادن ایرانیانی که یا قاچاقچی(ارسطو) هستند یا روانی(بهبود) یا مسئول ناتوان و بی‌عرضه و منفعل(نماینده مجلس) یا دارای کمبود شخصیت(بهتاش) یا نوجوانان غرق در اینستاگرام و فضای مجازی(دختران دوقلو) یا مدعیان پرادعای هیچ‌کاره و فرصت‌طلب(نقی) یا مروج آرایشگری و رفتارهای نامناسب(رحمت و فهیمه) یا عقل کلی که در مواردی احساسی داوری می‌کند(هما)، برای بیننده مخصوصاًًً بیننده خارجی تصویر بسیار منفی علیه ایران می‌سازد.

منبع: خبرآنلاین

کدخبر: ۳۱۷۶۸۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1561047202

    دقیقا پایتخت شرح وحال ی خانواده معمولی ت و ایرانه…و لا غیر همه ادما و خانوادها ای رانی پرن از اینگونه مشکلات .و پایتخت خوب ب تصویر کشیده این واقعیت رو. این حاج اق ا مد نظرشون سریالهای ابکی و دروغ ک همه چ یز رو خوب عالی نشون میده هست..

  • ely

    بعضی ها با تفریح و سرگرمی و کلا شاد بودن مردم تو هر شرایطی مخالفن. همینه که جامع ه افسرده و بی اعصابی داریم. آقای حاج آقا مردم خنده و تفریح میخوان

  • _user_1560674501

    حرفای حاجی درسته مخصوصا نسبت به والدین ب ی ادبی از حد کذشته

  • khordbin

    تکلیف اونایی که تو همه کاری دخالت میکنند و نظر میدن چیه؟!

  • _user_1578431884

    یه سریال خوب و عالی که برا مردم ساخته می شه همین پایتخته بعضی ها با شاد شدن مردم ناراحت میشن

  • mkh2014

    فقط می تونم بخندم خخخخخخخ