کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۸۶۲۸
تاریخ خبر:

امروز در بورس و فرابورس چه خبر بود؟

در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس که در ساعات ابتدایی معاملات روندی صعودی داشت و تا یک میلیون و ۱۷۶ هزار واحد افزایش یافته بود، در ساعات میانی و پایانی روندی نزولی به خود گرفت و بیش از ۴۰۰۰ واحد کاهش یافت.

*** در پایان معاملات شاخص کل بورس امروز با ۴۷۵۹ واحد نزول تا رقم یک میلیون و ۱۶۷هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم وزن هم با ۸۳۶ واحد کاهش در رقم ۴۲۲هزار و ۱۸ واحد ایستاد.

*** امروز معامله گران این بازار ۲۶۴ هزار معامله به ارزش ۲۷ هزار و ۵۳۶ میلیارد ریال انجام دادند.

*** نمادهای متعلق به ملی صنایع مس ایران و بانک پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سرمایه گذاری تامین اجتماعی، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

*** شاخص کل فرابورس هم با ۵۹ واحد کاهش به رقم ۱۷ هزار و ۳۶۵ واحد رسید. معامله گران این بازار ۷۲ هزار معامله به ارزش ۵۵ هزار و ۹ میلیارد ریال انجام دادند. تولید نیروی برق دماوند نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سنگ آهن گوهرزمین، پلیمر آریاساسول، سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان و شرکت آهن و فولاد ارفع نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

کدخبر: ۳۸۸۶۲۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر