کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۱۴۱۳
تاریخ خبر:

اقدام مشکوک باشگاه سپاهان و اعتراض پرسپولیس!

اعضای تیم فوتبال سپاهان در فاصله یک ساعت مانده تا شروع بازی با پرسپولیس هنوز به ورزشگاه نرفته‌اند.
به گزارش مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از ساعت ۱۶:۱۵ امروز یکشنبه در هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می روند.

تیم فوتبال سپاهان به بدون تماشاگر بودن این مسابقه اعتراض داشت و خواهان لغو این دیدار بود. به همین خاطر طبق ادعای سایت باشگاه پرسپولیس اعضای این تیم اصفهانی در فاصله یک ساعت مانده تا شروع مسابقه در ورزشگاه حضور نیافتند.

سایت باشگاه پرسپولیس در این خصوص نوشت: «در حالی که تیم‌ها برای هر بازی باید ۹۰ دقیقه قبل از سوت شروع در ورزشگاه باشند کاروان پرسپولیس از این زمان هم یک ربع زودتر به ورزشگاه رسید تا خود را آماده بازی امروز مقابل سپاهان کند. با این حال اکنون و در شرایطی که تنها یک ساعت تا شروع بازی باقیمانده، کاروان تیم میزبان هنوز به ورزشگاه نرسیده است.

جلال مرادی، ناظر بازی در بدو ورود کاروان پرسپولیس به پیروانی، مدیر تیم اعلام کرد که به دلیل اینکه تعدادی از هواداران سپاهان مقابل هتل این تیم تجمع کرده‌اند، احتمال دارد بازی با تاخیر شروع شود. این موضوع با اعتراض شدید پیروانی همراه شد و او گفت پرسپولیس به موقع رسیده و مشکلی برای شروع بازی ندارد.»

پیروانی: نیم ساعت دیگر منتظر سپاهان می‌مانیم

سرپرست پرسپولیس با انتقاد نسبت به اتفاقات رخ داده در جدال برابر سپاهان صحبت‌های جالبی مطرح کرد.
به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی در اصفهان حاضر شده است که با توجه به شیوع ویروس کرونا، سازمان لیگ اعلام کرد دیدار این تیم مقابل سپاهان بدون حضور هواداران برگزار شود. موضوعی که البته با واکنش هواداران سپاهان مواجه شده است و آنها با حضور در محل عبور سپاهان به سمت استادیوم، مانع از عزیمت آنها به نقش جهان شده اند.
افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس با حضور جلوی دوربین برنامه فوتبال برتر به این موضوع واکنش نشان داد: بحث من این است که پرسپولیس دو ساعت است که بازیکنانش در رختکن هستند. مگر می‌شود تاخیر داشت. من یک مقدار عصبی هستم چون شرایط مناسب نیست.

وی ادامه داد: قانون اگر هست باید برای هر دو تیم باشد. اصلا به ما می گفتند بازی ساعت ۱۰ شب برگزار می شود. چرا باید تیم پرسپولیس منتظر تیم رقیب شود. سپاهان هنوز به زمین نیامدند. آیا سپاهان ۱۶:۴۵ در زمین حاضر می شود. ما نیم ساعت صبر می کنیم. ما نمی دانیم دلیل گلایه آنها چیست. این باب می شود در فوتبال ماست و ما هم در تهران بازی داریم و این بهانه است. مگر می شود ؟ بیماری آمده و کسی که نیامده و برای سلامتی حال تماشاگران این تصمیم گرفته شود. ما خودمان از حضور هوادار استقبال می کنیم اما الان تصمیم بر این شده که برای محافظت آنها این تصمیم گرفته شود.

سرپرست پرسپولیس درباره اینکه آیا با حریف در تماس بوده گفت: وظیفه من این بوده که تیم را راهی رختکن کنم و در استادیوم حاضر شوند. ما پرسپولیس هستیم و تیم لیگ پنجمی نیستیم که. ما باید جوابگو باشیم.

کدخبر: ۳۱۱۴۱۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر