کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۵۸۹۷۴
تاریخ خبر:

افزایش حقوق شامل دانشجو معلمان می‌شود؟

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای افزایش حقوق دانشجو معلمان خبر داد.
به گزارش ایسنا، حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به پیگیری وضعیت حقوق دانشجو معلمان گفت: امروز با جناب آقای دکتر انصاری معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری واستخدامی و جناب پورمحمدی قائم مقام سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دکتر عادل آذر رئیس دیوان محاسبات کشور تلفنی صحبت کردم. ایشان هم مثل من معتقد بودند که حداقل حقوق یعنی ،۱۵/۶۳۰/۰۰۰ ریال، حقوق دانشجو معلمان است.

وی‌ با بیان اینکه وزارت آموزش وپرورش اعلام کرده بود، افزایش حقوق مصوبه مجلس به دانشجو معلمان تعلق نمی گیرد، ادامه داد: با ارائه ادله قانونی برای وزیر و معاون پشتیبانی ایشان، مجاب و مقرر شد نامه‌ای را برای کسب تکلیف به آقای انصاری بنویسند.

حاجی بابایی اضافه کرد: این مذاکره تلفنی با دکتر انصاری و دکتر پورمحمدی و دکتر عادل آذر برای تسریع در دریافت پاسخ نامه آموزش وپرورش بود که ایشان برای ابلاغ مصوبه به آموزش وپرورش قول مساعد برای پیگیری ابلاغ و اجرای مصوبه را دادند.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس اضافه کرد: این مصوبه برای معلمان ماده ۲۸ نیز اجرایی می‌شود. امیدوارم صدور احکام دانشجو معلمان و معلمان مشمول ماده ۲۸ در اسرع وقت صورت گیرد.

کدخبر: ۲۵۸۹۷۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر