کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۹۸۱۰
تاریخ خبر:

اعلام آماده‌باش برای زلزله در چهار شهر خوزستان

اداره کل مدیریت بحران خوزستان در پی وقوع زمین لرزه ۳.۴ ریشتری در شهرستان ایذه به چهار شهرستان خوزستان اعلام آماده باش کرد.

در پی وقوع زمین لرزه ۳.۴ ریشتری پیش از ظهر دوشنبه اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان به شهرستان های ایذه، باغملک، رامهرمز و هفتکل اعلام آماده باش کرد.

با وجود اینکه تا لحظه مخابره خبر هیچ گونه خسارتی جانی و مالی گزارش نشده است اما به منظور پیشگیری از هر گونه حادثه احتمالی این آماده باش صادر شده است.

براساس این آماده باش از فرمانداران خواسته شده ضمن ماندن در محل خدمت و ترک نکردن پست خود بدون هماهنگی و موافقت ستاد مدیریت بحران استان؛ نسبت به اتخاذ تمهیدات لازم جهت آمادگی و مقابله با حوادث احتمالی و اعلام آخرین وضعیت و حوادث به وقوع پیوسته وآمادگی و استقرار مراکز درمانی سیار و فوریت های پزشکی در محل های موردنیاز اقدام کنند.

همچنین به هلال احمر جهت فراهم ساختن امکانات مورد نیاز و سایر تدابیر لازم جهت پیشگیری یا کاهش آثار حوادث احتمالی ابلاغ شده است.

روز گذشته نیز زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۲ ریشتر منطقه دو گنبدان کهگیوله و بویر احمد را لرزاند که لرزش های آن در برخی شهرهای خوزستان از جمله ایذه حس شد و مردم را از خانه های خود به بیرون کشاند.

کدخبر: ۳۲۹۸۱۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر