کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۹۴۸۰۴
تاریخ خبر:

اعتراف هولناک ساندویچ‌فروش: پخت همبرگر با ضایعات

رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت‌چنار از کشف ۴۰۰کیلو گوشت فاسد و ضایعات گوسفندی در یک قصابی در محله هفت‌چنار خبر می‌دهد.

به‌گفته سرهنگ هادی زمانیان ظهر روز گذشته تعدادی از شهروندان با مراجعه به کلانتری ۱۱۱ هفت‌چنار، از نگهداری و توزیع گوشت‌های فاسد توسط قصابی محله خود اعلام شکایت کردند. با توجه به حساسیت موضوع و اینکه توزیع مواد غذایی فاسد سلامت شهروندان را به مخاطره می‌اندازد، بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری به نشانی اعلامی اعزام و به بررسی موضوع پرداختند. با حضور مأموران در محل مشخص شد که مالک قصابی از یخچال‌هایی برای نگهداری گوشت‌ها استفاده می‌کند که دما مناسبی ندارند و این مسئله موجب شده گوشت‌های داخل یخچال فاسد شوند.

در گام بعدی مشخص شد که مالک قصابی در زیرزمین محل سکونتش، طیور زنده نگه می‌دارد و با ذبح غیربهداشتی و نگهداری آنها در زیرزمین، گوشت‌های غیربهداشتی را به اهالی محل توزیع می‌کند. علاوه بر گوشت‌های فاسد، در زیرزمین محل وی، مقداری ضایعات گوسفندی و لوازم تهیه غذای فست فودی وجود داشت که نشانگر این بود متهم این ضایعات را برای تهیه مواد غذایی فست فودی مصرف می‌کند.

همچنین مشخص شد پسر خانواده مغازه ساندویچی دارد و با همکاری پدرش مواد غذایی فست فودی مانند همبرگر را از ضایعات گوسفندی تهیه می‌کند. این پدر و پسر در همان بازجویی اولیه به جرایم ارتکابی اعتراف کرده و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

کدخبر: ۲۹۴۸۰۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • arash11

    این عکس که بهترین گوشت و همبرگره

  • 09191928148

    کاش می دادن خودش نوش جان می کرد.