کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۴۹۳۰۷
تاریخ خبر:

اعتراف‌های سنگین آدم معروف‌ها روی آنتن

روزنامه هفت صبح، مرجان فاطمی | اکبر عبدی، بازیگر مشهور سینما جمعه شب در برنامه‌ «چهل‌تیکه» به اعتیاد ۲۵ساله‌اش به تریاک و سیگار اعتراف کرد و گفت چهار سال و نیم است که پاک شده. این اعتراف بازتاب‌های فراوانی در شبکه‌های اجتماعی داشت.

این اولین‌باری نیست که یک بازیگر، ورزشکار یا چهره‌ شناخته شده مقابل دوربین یک برنامه‌ تلویزیونی از شخصی‌ترین بخش زندگی‌اش صحبت به میان می‌آورد و درباره‌ خودش دست به افشاگری می‌زند. در سال‌های اخیر چهره‌های شناخته شده‌ زیادی را در جایگاه افشای حقایق زندگی‌شان دیده‌ایم. هفت صبح شیوه‌ افشاگری این شخصیت‌ها را مرور می‌کند.

*** اکبر عبدی: اعتیاد
اکبر عبدی جمعه شب در برنامه «چهل تیکه» توضیح داد که ۲۵ سال به تریاک اعتیاد داشته اما بعد از پیوند کلیه آن را ترک کرده و الان چهار سال و نیم است که زندگی جدیدی را شروع کرده است. او توضیح داد ترک اعتیاد بیرون آمدن از دهان شیر است اما با وجود سختی‌هایی که دارد زندگی‌اش را متحول کرده و تازه متوجه شده که زندگی‌اش چه شیرینی‌هایی داشته است. او علت افشاگری درباره‌ اعتیادش را ترغیب معتادان به ترک اعتیاد عنوان کرد.

*** احسان علیخانی: طلاق پدر و مادر
احسان علیخانی، مجری برنامه «ماه عسل» سال ۹۶ بعد از شنیدن صحبت‌های مهمان برنامه درباره‌ مشکلاتی که جدایی پدر و مادر در زندگی‌اش گذاشته شروع کرد به افشاگری درباره زندگی خودش. ابتدا مهمان برنامه به علیخانی گفت که او نمی‌تواند درکش کند چون هیچوقت مشابه او زندگی نکرده است.

علیخانی هم گفت:« خیلی قائل به این نیستم که آدم‌هایی شبیه من از زندگی شخصی‌شان بگویند چون ما را معمولا از روی کت و شلوار تنمان، ریخت و قیافه‌مان و ماشینی که سوار می‌شویم قضاوت می‌کنند ولی من هم شبیه تو بودم. خیلی شبیه تو بودم. تو تازه ۱۳سال را کنار پدر و مادر دیدی و من همان ۱۳سال را هم ندیدم.» این را گفت و مثل همیشه بغض کرد.

*** خواهران منصوریان: طرد از سوی پدر
خواهران منصوریان، ورزشکاران ایرانی مطرح خرداد سال ۹۶ در برنامه «ماه عسل» از واقعیت‌های زندگی‌شان تعریف کردند. آنها گفتند که در کودکی و نوجوانی پدرشان ترکشان کرده و آنها مجبور بوده‌اند برای گذراندن زندگی به سختی کار کنند و مشقات زیادی را برای رسیدن به این جایگاه تحمل کرده‌اند. هرکدام از این خواهرها بخشی از زندگی سختشان را روایت کردند و نهایتا حاضر شدند پدرشان را بعد از این همه سال ببخشند. داستان خواهران منصوریان به شدت مخاطبان را تحت تاثیر قرار داد.

*** علیرضا بیرانوند: بی‌پولی و بی‌جایی
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان سابق پرسپولیس هم در برنامه «ماه عسل» از زندگی سخت و پرمشقتی که داشته پرده برداشت. او از روزها و شب‌های سختی گفت که به تهران آمده و در یک فست‌فودی مشغول به کار شده و بعد از آن کاری در کارواش پیدا کرده و مدتی هم رفتگری کرده. بعد از صحبت درباره‌ تمام اتفاق‌های گذشته، محبوبیت بیرانوند نزد مخاطبان بیشتر شد.

*** میلاد کیمرام باز هم: بی‌پولی و بی‌جایی
میلاد کی‌مرام هم از جمله چهره‌هایی بود که مقابل دوربین زنده دست به افشاگری زد. او در ویژه‌برنامه تحویل سال ۱۳۹۸ شبکه دو رو به دوربین گفت:« خوشبختی یعنی اینکه حال دلتان خوب باشد. حدود ۱۰سال پیش وقتی آمدم تهران شاید مثل خیلی‌ها حال جیبم خوب نبود. جایی نداشتم که در آن زندگی کنم. شاید توی پارک یا موتورخانه‌ یک مدرسه سینمایی می‌خوابیدم و هیچ چیزی نداشتم اما حال دلم خوب بود چون امید داشتم.»

*** نجمه جودکی: طلاق پدر و مادر
نجمه جودکی چند سال پیش مجری برنامه‌ «مردم گرام» بود. او در جایگاه مجری در گفت‌وگو با مهمان برنامه ناگهان از گذشته‌ تلخش صحبت به میان آورد و گفت که در ۱۸سالگی، زمانی که نیاز داشته تا پدر داشته باشد او ترکشان کرده. بعد گفت:« سخت‌تر از همه این بود که تو مادرت را ببینی که دارد پرپر می‌شود و سخت‌تر اینکه تو یک خواهر و برادر کوچک‌تر از خودت داشته باشی و برای آنها نقش پدر را بازی کنی.» او تمام مدتی که مشغول تعریف خاطراتش بود گریه می‌کرد.

*** پرستو صالحی: اعتیاد پدر
پرستو صالحی، بازیگر نقش‌های فرعی که سال‌هاست اثر قابل توجهی در کارنامه ندارد سال ۹۶ به همراه برادرش مهمان برنامه «ماه عسل» شد و از اعتیاد پدرش و زندگی سختی که کنار او گذرانده‌اند گفت. خاطرات صالحی از زندگی شخصی‌اش آنقدر تلخ بود که واکنش زیادی را میان مخاطبان برانگیخت. صالحی تا مدت‌ها به عنوان چهره‌ جنجالی شبکه‌های اجتماعی شناخته می‌شد اما این جریان باعث نشد که تغییری در روند بازیگری‌اش ایجاد شود و او کماکان در این عرصه کم کار است.

کدخبر: ۳۴۹۳۰۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر