کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۴۷۸۴
تاریخ خبر:

اعترافات یک جاسوس نازی و عاشق‌کشی در ارومیه

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | پنجشنبه هشتم تیرماه ۱۳۵۷٫ صفحه اول به ادامه جنجال‌های بنی احمد و پزشکپور در مجلس اختصاص دارد‌. در صفحه ۳ گزارشی کار شده از دو دختر جوان ایرانی که برای تحصیل به لندن رفته‌اند و سر از آژانس‌های اجاره دختران کم سن و سال درآورده‌اند. فستیوال فیلم‌های لورل و هاردی و همین‌طور خداحافظی مانوک خدابخشیان از گزارشگری مسابقات فوتبال به خاطر سفر تحصیلی به آمریکا مهم‌ترین خبرهای تلویزیون در این روز است‌.

یکی از اهالی تفرش نامه‌ای به روزنامه نوشته و شکایت کرده که جاده‌های این شهر که زادگاه ۲۴ وزیر و ۹ نخست وزیر بوده چرا باید این‌گونه خراب باشند؟ دو برادر به نام‌های غلامعلی و علی کردی یکی از اهالی دامغان به نام رضا اکبری را به خاطر نگاه سو به همسر یکی از این دو برادر با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده‌اند.

در صفحه ۲۷ مجموعه آگهی‌های تشکر مردم و روحانیت شهرری از علما و مراجع به خاطر حضور و یا انتشار تسلیت برای درگذشت آیت‌الله خاتمی بروجردی منتشر شده است. یکی از این آگهی‌ها به عرض سپاس از سه مرجع تقلید یعنی آیت‌الله گلپایگانی‌، آیت‌الله شریعتمداری و آیت‌الله مرعشی نجفی اختصاص دارد‌. سینمادارها در ادامه اعتراضاتشان شکایت کرده‌اند که طی بیست سال قیمت بلیت سینماها فقط دو تومان گران شده است.

شنبه دهم تیرماه ۱۳۵۷٫ صفحه اول باز هم به همان ژست دموکراسی اختصاص دارد که چند مدتی است باب شده و بنی احمد و پزشکپور بانیان آن هستند. در صفحه ۳ نوشته شده که بازار کتاب به شدت داغ است و در سال گذشته ۲۳۴۳ جلد کتاب چاپ شده که هشتصد عنوان آن کتاب‌های تازه هستند و ۲۰۰ کتابفروشی جدید در پایتخت تاسیس شده‌اند. دور جدید تظاهرات ضدحکومت در شیراز و کرمانشاه و محله قلهک تهران برگزار شده و چند بانک و سینما مورد حمله قرار گرفته‌اند.

تعداد حاضرین در راهپیمایی کرمانشاه ۵ هزار نفر برآورد شده است. نوشته شده که ۷۵۰ هزار تهرانی آخر هفته به سمت شهرهای شمالی راندند.۷۰ هزار مسافر در چالوس و نوشهر اسکان داشتند و در بابلسر و محمودآباد هم هرکدام سی هزار مسافر را قبول کرده بودند. گرانی هم بی داد می‌کرد آن طور که برای خوردن یک پرس چلوخورشت تا ۱۵ تومان از مسافران دریافت می‌شده است. فیلم اعترافات یک جاسوس نازی ساخته آناتول لیتواک امشب از شبکه اول پخش می‌شود.

شهباز با نتیجه سه بر یک مقابل صنعت نفت پیروز شده و به صدر جدول صعود کرده است. تاج هم با تک گل رضا نعلچگر بر رستاخیز خرمشهر غلبه کرده است و در جایگاه هفتم جدول قرار گرفته است‌. ملوان هم سه بر یک از سد ذوب‌آهن گذشته است‌. یک خواننده مجالس به اسم شراره که سال‌ها و طبق یک قرارداد در منطقه یازده تهران می‌خوانده است وقتی به یک منطقه دیگر رفته با هجوم دو باجگیر روبه‌رو شده که از او پول برای اجازه خواندن در این منطقه کرده بودند.

امتناع شراره موجب زخمی شدنش با ضربات چاقو شده است‌. در رضائیه (ارومیه) جوانی ۲۴ ساله به نام فرج‌الله جاریهانی وقتی متوجه شد عشق زندگی‌اش دختری به اسم مینا علی‌نژاد در دانشگاه شیراز قرار نامزدی با جوانی به اسم حسین منصوری گذاشته‌، ‌قاطی می‌کند و با چهار گلوله هم مینا و هم خودش را می‌کشد. در حوادث رانندگی ۲۳ نفر کشته شده‌اند که ۵ نفراز آنها در جاده بهشت‌زهرا بوده‌اند. گزارشی هم کار شده از افتراق زبان انگلیسی با انگلیسی آمریکایی و این که به زودی مردم این دو کشور حرف‌های هم را نمی‌فهمند.

کدخبر: ۴۶۴۷۸۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر