کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۰۹۲۰۶
تاریخ خبر:

اشتباهات خطرناک یحیی

روزنامه هفت صبح | پرسپولیس دو گل همان ابتدای بازی خورد و ۹۰ دقیقه به خودش پیچید و به جای دفاع حریف، اعصاب‌مان را به هم ریخت.
* یک: چرا گل‌محمدی هم ترکیب تیمش را عوض کرد و هم سیستم خودرا؟

چرا فکر کرد که یک شطرنج‌باز ماهر است (منصوریان هم این توهم را داشت و با شش گل سه سال پیش مجازات شد ) و می‌تواند حریف را غافلگیر کند؟ گل محمدی باید این درس را از برانکو یاد بگیرد که به تاکتیک تیم خود وفادار بماند. آشفتگی‌های تاکتیکی به همین تیم هیجان‌زده منتج می‌شود که طی ۹۴‌دقیقه یک فرصت گل درست و حسابی هم به دست نیاوردند.

* دو: پرسپولیس ۴۵‌دقیقه نیمه دوم را با مثلا حرکات ترکیبی در جناح چپ هدر داد. گل محمدی را‌ه‌های ساده ایجاد خطر را فراموش کرده بود و شاگردانش مثل گروهی آماتور در مدرسه فوتبال در حال ارسال پاس‌های بی‌نتیجه و کودکانه بودند.

وقتی اوساگوانا در خط حمله قرار گرفت مشخص شد که بشار،‌شیری،‌ کنعانی‌زادگان، احمد نور و بقیه دوستان توانایی یک سانتر درست هم ندارند. دقیقه‌۸۰ بود که تازه عالیشاه به میدان آمد تا به بقیه یاد دهد که تکنیک سانتر کردن را چگونه باید انجام دهند.

* سه: پرسپولیس دو گل در همان ابتدا از الدحیل و بازیکنان حرفه‌ای‌اش خورد و بعدش با شیوه تاکتیکی کودکانه بدون توانایی ارسال از جناحین و بدون شهامت شوت زدن و بدون توانایی سانتر کردن تیمی بدون زهر و بدون فایده بود.

بازی دیروز نقطه تاریکی در کارنامه یحیی گل محمدی است. این که نمایش متظاهرانه‌ای از فوتبال کردن را ارائه دهی بدون آنکه زهردارباشی. آماتورها‌!

کدخبر: ۳۰۹۲۰۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر