کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۴۵۵۳۰
تاریخ خبر:

اسماعیل بخشی پیش از خروج از کشور دستگیر شد+جزئیات

فارس نوشت: اسماعیل بخشی، که به دروغ مدعی شده بود مورد شکنجه قرار گرفته است، قبل از وصل شدن به تیم خروج از کشور، دستگیر شد.

اسماعیل بخشی که قصد به انحراف کشاندن اعتراضات کارگران مجتمع کشت و صنعت هفت تپه را داشت و به دروغ مدعی شده بود مورد شکنجه قرار گرفته است، قبل از وصل شدن به تیم خروج از کشور، دقایقی پیش دستگیر شد.

بخشی که با طراحی صورت گرفته، متواری شده بود و مقرر بود با برنامه ریزی صورت گرفته از کشور خارج و پروژه شکنجه سازی علیه نظام را در خارج از کشور اجرایی و ادامه دهد با اشراف موثر نیروهای امنیتی دستگیر شد.

محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول در رابطه با جزئیات دستگیری اسماعیل بخشی در دزفول با بیان اینکه با نیابت قضائی از سوی دادستانی شهرستان شوش و درخواست جلب بازداشت اسماعیل بخشی، دستور جلب این فرد در دادسرای دزفول صادر شد، گفت: این فرد شب گذشته در دزفول با همکاری نیروهای امنیتی-انتظامی دستگیر شده است.

این مقام قضایی با تکذیب خبر منتشره مبنی بر هجوم نیروهای مسلح ناشناس به خانه وی تصریح کرد: این فرد از صبح روز گذشته متواری شده بود که با تلاش‌های صورت گرفته و پس از اقدامات موثر عملیاتی دستگیر شد.

‎وی اضافه کرد: این فرد پس از اجرای نیابت به دادسرای شوش اعزام شده است.

گفتنی است اسماعیل بخشی‌⁩، از لیدرهای اصلی تجمعات ⁧‫هفت تپه‬⁩ ارتباطاتی با برخی از عناصر تشکل‌های چپ با عقبه کمونیستی فعال در داخل و خارج از کشور می‌گیرد.

سرپل اصلی هدایت تجمعات هفت تپه متمایل به آشوبگری در سوئد مستقر است.

کدخبر: ۲۴۵۵۳۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • prance

    مملکت افتاده دنبال کارگر حقوق نگرفته بدب خت و هی بهش می بنده

  • arashroshan

    چه اصراری دارید این همه تهمت و دروغ ببند ید بهش

  • asghar

    دمش گرم عامل بدبختی مردم دستگیر شد

  • behi_matrix

    تا کی میخواین مردم رو خر فرض کنین؟؟؟!!