کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۷۰۸۹۷
تاریخ خبر:

استپ وی ۲۰۲۰، باطراوت تر از همیشه + (ویدئو)

رنو عرضه نسخه فیس لیفت شده ساندرو ، لوگان و استپ‌وی را در بازار آمریکایی جنوبی آغاز کرد. احتمالا فیس لیفت تازه خودروهای این خانواده، اقبال به این محصولات را افزایش خواهد داد.
در فیس لیفت جدید، گرافیک چراغهای جلو و مجموعه سپر و گریل در هر سه مدل بازطراحی شده است و درنمای عقب ساندرو نیز چراغهای عقب بصورت دو تکه ( تکه دوم بر روی در صندوق ) طراحی شده است که باعث متمایز شدن چشمگیر خودرو در این‌نما شده اما برای لوگان صرفا گرافیک چراغ تغییر یافته است.
همچنین در داخل کابین تغییرات خوبی اعمال شده و فضا چشمگیرتر است. به لطف استفاده از تریم جدید پارچه یا چرم رودریهای خودرو، غربالک فرمان چرمی و نیز قطعات کرومی آنادایز شده، حس بهتری از کیفیت به بیننده القا می‌کند. طراحی صندلی‌ها هم با رعایت اصول ارگونومیک و آنتروپومتری بهبود یافته است.
در هر سه مدل یک نمایشگر هفت اینچی در کنسول میانی با امکان دسترسی به اپل کار پلی و اندروید اتو و دوربین دید عقب تعبیه شده است.
در بخش مکانیک و فنی خودرو هم، جهت رفاه راننده امکان انتخاب گیربکس CVT ایکس-ترونیک در کنار‌موتور ۱۱۵ اسبی وجود داشته و ا پرداخت مبلغ بیشتر، این دو آپشن قابل سفارش هستند.
اما نکته‌مهم اینکه برای اولین بار قطعات پلاستیکی‌تزئینی/محافظتی دور گلگیرها برای هر سه مدل بصورت استاندارد نصب شده و هر ۳ مدل به ۴ ایربگ مجهز شده‌اند.

کدخبر: ۲۷۰۸۹۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر