کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۰۶۰۲۳
تاریخ خبر:

استقلال و شهرخودرو چطور به قطر می‌روند؟

استقلال و شهرخودرو برای رفتن به قطر باید از چه مسیری عازم این کشور شوند؟

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، دو نماینده ایران در مرحله پلی‌اف؛ با پیروزی مقابل حریفانشان، باید برای بازی سه‌شنبه مقابل حریفانشان، راهی این کشور شوند. سفری که شاید روی کاغذ سفر راحتی باشد اما دو نماینده ایران، حداقل دو پرواز را برای رسیدن به دوحه پشت سر خواهند گذاشت.

چند سالی می‌شود که قطر با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس رابطه ندارند و طبیعتا خبری از پرواز بین این کشورها نیست. آنطور که سایت independent انگلیس نوشته، تا قبل از ژوئن ۲۰۱۷، روزانه حداقل ۲۰ پرواز در مسیر دوحه-دبی و بالعکس انجام می‌شد اما حالا خبری از این پرواز نیست تا تیم‌های ایرانی برای رفتن به دوحه، مجبور شوند از امارات به یک کشور دیگر بروند و از آنجا راهی قطر شوند.

سفر به عمان می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد به خصوص آنکه هم از دوبی به مسقط پروازهای زیادی در طول روز انجام می‌شود هم اینکه از پایتخت عمان هم روزانه پروازهای زیادی به مقصد دوحه بلند می‌شود. از دوبی تا مسقط، به طور میانگین ۷۰ دقیقه راه با هواپیماست و سفر هوایی از مسقط تا دوحه هم به صورت میانگین، ۱۰۰ دقیقه بیشتر طول نمی‌کشد.

البته گزینه‌هایی مثل سفر به شیراز یا تهران هم وجود دارد منتهی اگر فاکتور زمان پرواز را در نظر بگیریم، سفر به عمان و از آنجا به قطر، دو نماینده ایران را کمتر خسته خواهد کرد . این گزینه هم وجود دارد که دو تیم به جزیره کیش بروند و از آنجا یک پرواز چارتر راهی دوحه شوند. هر چه باشد نمایندگان دو تیم باید در کمترین زمان ممکن درباره سفر به قطر تصمیم گیری کنند.

کدخبر: ۳۰۶۰۲۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر