کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۹۹۹۶
تاریخ خبر:

استعداد امیرتتلو و شوخی فیروز کریمی و چهره حاجی فیروز : خودمونی یک .

خودمونی یک:

۱- آیا شوخی های فیروز کریمی با عنایتی و فغانی در برنامه های نوروزی تلویزیون قابل قبول بودند؟ همه حس طنز فیروز کریمی را می شناسیم اما این نحوه طنازی با تکیه بر دماغ عنایتی و یا شعر مشهور شیر سماور خیلی پیش پا افتاده نبودند؟ اصلا نمی خواهیم از منظر اخلاق وارد شویم اما این سبک شوخی کردن برای مردی که دوره ای به لحاظ طنازی با مهم ترین چهره های طنز کشور هماوردی می کرد ضعیف و قابل پیش بینی و حتی سخیف نیست؟ اقا فیروز ما از شما بیشتر از این ها انتظار داریم.

۲- ورود شهرداری تهران به مبحث حاجی فیروز و این که سیاه کردن حاجی فیروز مصداق نژاد پرستی است از آن نکته های شگفت انگیز بود. راستش در اصل به احتمال زیاد حق با شهرداری است اما در ایران این یک شخصیت قدیمی و اتفاقا بسیار هم دوست داشتنی است . سیاه بودن در ایران معنایی متفاوت با آن سوی آب دارد . ما به هرحال منتظر می مانیم ببینیم چه می شود.

۳- دوتا ایرانی خبر ساز هم طی ۲۴ ساعت گذشته داشتیم. آن طور که بهمن بابازاده گفته کمپانی یونیورسال با امیر تتلو خواننده ۳۳ ساله مقیم استانبول قرارداد بسته. این که تتلو آوازهای شریرانه می خواند و بی اخلاقی هایش اعصاب همه را خرد کرده و تا مرز وقاحت پیش رفته ، درست. اما کسی نمی تواند در استعداد بی نظیر تتلو در موسیقی شک کند. او در ترانه سرایی و تنظیم و شیوه خواندن یک سرو گردن از سطح موسیقی پاپ ایران بالاتر بود. اما مشکل این جاست که در فضای موسیقی ایرانی هیچ منتقد درستی و یا مدیر ریزبینی وجود ندارد که فرق دوغ و دوشاب را بفهمد . برای همین تتلو و استعدادش زیر موج موسیقی های عامه پسند و جنجال هایش گم شد. تتلو حیف شد. چرا که در عرصه موسیقی ایرانی کسی نبود که بین کیفیت خاص کارهای تتلو با مثلا اساتید مشهور موسیقی پاپ داخلی که همه هم میلیاردر شده اند تمایزی قائل شود. بگذریم….

اما نفر دوم سینا استوی کارآفرین ایرانی بود که با پرداخت دو میلیون و ۹۰۰ هزار دلار (معادل ۸۰ میلیارد تومان) مالک اولین توئیت تاریخ که متعلق به جک دورسی بنیانگذار توئیتر است ، شده .

۴- علیرضا جهانبخش در یک گفت و گوی از راه دور گفته که در انگلیس ، با کرونای انگلیسی روبه رو نشده. یک کاربر در فضای مجازی با شیطنت بهش جواب داده آخه مگه تو به جز نیمکت برایتون جای دیگری را هم دیدی توی انگلیس !

کدخبر: ۳۷۹۹۹۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1615624343

    استعداد بی نظیر تتلو!