کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۳۷۸۴
تاریخ خبر:

استراماچونی سرمربی تیم ملی می‌شود؟

جانلوکا دیمارتزیو، خبرنگار ایتالیایی، با انتشار مطلبی در صفحه شخصی‌اش در توئیتر، مذاکرات فدراسیون فوتبال ایران و آندره‌آ استراماچونی را تایید کرد. بنابر ادعای این خبرنگار ایتالیایی، مذاکرات میان این دو طرف درحال انجام بوده و طرفین احتمالا به توافق می‌رسند. موضوعی که تکذیب این مساله از سوی سخنگوی فدراسیون را تکذیب می‌کند!

به گزارش سایت فوتبالی، در خبر دیمارتزیو اشاره شده است که ممکن است که استراماچونی به ایران بازگردد. سرمربی سابق استقلال که در دسامبر این تیم را ترک کرد ، با پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران وسوسه شده است. نیمکت تیم ملی به جیانی دیبیاسی، دیگر مربی ایتالیایی نیز پیشنهاد شده بود اما در حال حاضر اسکوچیچ هدایت تیم ملی ایران را در اختیار دارد.

آینده اسکوچیچ در ایران به صعود به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی گره خورده بود اما حالا بازی های ایران برگزار نشده است. (بازی ها برابر کامبوج و هنگ کنگ به تعویق افتاده است). البته تغییر در مدیریت فدراسیون فوتبال ایران می تواند باعث تغییر در نیمکت تیم ملی ایران شود. موضوعی که می تواند سبب شود تا استراماچونی روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند. هم اکنون مذاکرات در جریان و توافق امکان پذیر است.

توضیح هفت: دیشب و بعد از انتشار خبر مذاکره فدراسیون با استراماچونی، سخنگوی فدراسیون این خبر را تکذیب کرده بود منتهی توئیت خبرنگار سرشناس ایتالیایی، تکذیب فدراسیون را تکذیب کرده است!

کدخبر: ۳۲۳۷۸۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر