کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۶۷۲۵۹
تاریخ خبر:

اسامی‌ محصولات ۲۰۱۹ سامسونگ لو رفت

روزنامه هفت صبح |معمولا جایی نیست که بتوان فهرست کاملی از محصولات جدید و در راه سامسونگ را پیدا کرد. حالا اما لیستی روی وب‌سایت کش‌کارو قرار گرفته است که تمام محصولات ۲۰۱۹ سامسونگ را شامل می‌شود. هرچند که نمی‌توان از صحت نام‌های موجود در فهرست مطمئن بود؛ ولی فعلا چندتا از این محصولات بیرون آمده‌اند. همچنین بلاگ کش‌کارو هم از جایگاه رفیع منبع اطلاعاتی خود در صنعت موبایل و درستی این اطلاعات سخن گفته است.

پس بیایید اسامی‌ محصولات ۲۰۱۹ سامسونگ را مرور کنیم. این فهرست دربرگیرنده گوشی‌های هوشمند، تبلت و گجت‌های پوشیدنی است. از تبلت‌ها آغاز می‌کنیم که احتمال عرضه سامسونگ‌بوک۳ به‌عنوان یک مدل پریمیوم، در سه‌ماهه سوم ۲۰۱۹ می‌رود. هنوز چیز زیادی از مشخصات این محصول نمی‌دانیم؛ جز اینکه جانشین تبلت ۱۲اینچی سامسونگ‌بوک۲ خواهد بود که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد. گلکسی‌تب اس۵ هم احتمالا با تجهیز به تراشه اسنپدراگون ۸۵۵، در سه‌ماهه سوم سال معرفی خواهد شد.

حتی شایعاتی از رونمایی آن در ماه آینده، همراه با فبلت گلکسی‌نوت۱۰ شنیده می‌شود. دیگر تبلت‌های قابل عرضه در این بازه زمانی، یک مدل جدید از گلکسی‌تب اس۵ای و مدل‌هایی از سری گلکسی‌تب A هستند. در مورد گوشی‌های هوشمند سامسونگ، پیش‌تر شاهد ورود خانواده گلکسی‌اس۱۰ به بازار بودیم و به‌زودی هم گلکسی‌نوت۱۰ از راه می‌رسد. چندین مدل از سری گلکسی M و گلکسی A نیز در نیمه اول ۲۰۱۹ عرضه شدند. با این‌حال سامسونگ در ادامه سال، گوشی‌های مورد انتظار دیگری را هم روانه بازار خواهد کرد که گل سرسبد آن‌ها، مدل ۵جی گلکسی‌اس۱۰ و گوشی منعطف گلکسی‌فولد هستند.

کدخبر: ۲۶۷۲۵۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر