کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۰۴۴۹
تاریخ خبر:

ارتقای احمدی، آرایشگر چلسی، جای خالی عادل و...

روزنامه هفت صبح | یک:دیروز در صفحه ۹ بچه‌های گروه شبکه شیوه گزارش دربی توسط احمدی را زیر ذره‌بین قرار دادند و انتقادهایی را هم به آن وارد دانستند؛ هرچند همه عقیده‌مان این بود که سطح گزارش دربی از کارهای معمول احمدی بالاتر بود. شنبه شب گزارش فینال جام حذفی انگلیس یعنی مسابقه‌ای در حال و هوای کاملا متفاوت را باز هم احمدی انجام داد و خب این بار می‌توانم بگویم که شیوه گزارش و سطح آن کاملا غافلگیر کننده بود.

تقسیم اطلاعات، ‌طعنه‌های کوتاه و موجز بدون تاکیدهای اضافی، ‌اعتماد به سطح هوش تماشاگر،‌ حفظ هیجان بازی، ‌اشاره درست به نکته‌های بازی، اطلاعات جانبی خلاصه و فشرده در بهترین زمان‌ها و دوری کردن از هرگونه حرف اضافه خودنمایانه موجب شد تا طعم بازی زیبای چلسی و لستر با گزارش احمدی به یاد ماندنی باشد.

امیدواریم احمدی این سطح از گزارشگری را حفظ کند. شاید این تحرک ناگهانی احمدی و ارتقای کیفی باورنکردنی او به خاطر حضور دو سه تا گزارشگر جوان خوب در شبکه ورزش باشد که بهترینشان محمدی مرام است. این را باز هم اضافه کنیم که جای عادل همچنان خالی است.

* دو: درباره آن ماجرای تبلیغات یخچالی زمزمه‌هایی در مورد دستمزد یک ستاره شنیدیم که خیلی زیاد بود و برای ما علت حرف زدن با یخچال به شکل کامل حل شد. با چنین دستمزد و قرارداد پنج‌ساله، ستاره برازنده ما می‌تواند با یخچال محترم رفیق صمیمی هم بشود. حرف زدن که چیزی نیست.

* سه: دیروز رفتم ساندویچی پشت روزنامه‌. ساندویچی مطمئن و خوش اخلاق که خانم صندوقدارش پشت دخل « درجست و جوی زمان از دست رفته» می‌خواند و آقای صاحب ساندویچی هم خوش صحبت است و متین. خلاصه یک عدد همبرگر مخصوص سرخ شده (همبرگرهای واقعی گریل می‌شوند طبیعتا ) و با نان بولکی گرفتم به چه قیمتی‌؟‌۴۹ هزار تومان ! حیرت انگیز است اوضاع تورم.

* چهار: فیلمی به دستم رسید در این کانال‌های تلگرامی درباره خبرنگارانی که در چند سال اخیر به عنوان روابط عمومی وزارتخانه‌ها و شهرداری‌ها و سازمان‌های بزرگ دولتی انتخاب شدند که خب قابل فهم است. به هرحال گرایشات همسوی سیاسی موجب شده بود تا آنها از فرصت های شغلی جدیدی برخوردار شوند. اما نکته عجیب ارتقای برخی از این روزنامه نگارها به عضویت در هیات مدیره برخی مراکز و شرکت‌های اقتصادی بود. همین دیگر. احتمالا بعد از انتخابات آینده این مشاغل دست به دست می‌شوند و به گروهی دیگر خواهد رسید.

* پنج: این آرایشگر تیم چلسی در بدسلیقگی حرف آخر را می‌زند. در فینال جام حذفی متوجه شدم که آرایش موی پولیسیچ‌، میسون مونت‌،کای هاورتز‌،‌ جورجینیو‌،‌ کپا‌،‌ آلونسو و حتی تیمو ورنر از یک الگوی یکسان سود می‌برند‌. دور سر با ماشین و یک کاکل در فرق سر که روی پیشانی می‌افتد. باور نکردنی است که در لندن هم آرایشگر‌هایی این قدر کهنه و دمده پیدا می‌شوند.

کدخبر: ۳۹۰۴۴۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر