کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۰۸۳۰
تاریخ خبر:

ارتش سوریه: بخش زیادی از موشک‌های اسرائیلی را منهدم کردیم

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه گفت: خصومت جدید اسرائیل با مقابله قهرمانان ارتش ما روبه‌رو شد و بار دیگر تاکید کردند که آنها بیدارند.
به گزارش ایسنا، به نقل از سایت خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، فرماندهی کل ارتش سوریه اظهار داشت: حملات علنی هرگز منجر به تحقق دستاوردهای بیشتر علیه تروریسم نخواهد شد.

ارتش سوریه در این بیانیه اعلام کرد: مقابله ارتش ما با تجاوز اسرائیل بار دیگر تاکیدی بود بر آمادگی ما برای دفاع از عزت وطن‌مان.

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه افزود: خصومت جدید اسرائیل با مقابله قهرمانان ارتش ما روبه‌رو شد و بار دیگر تاکید کردند که آنها بیدارند.

این فرماندهی تاکید کرد: با شایستگی و آمادگی کامل سامانه دفاع هوایی ما توانست بخش اعظمی از موشک‌های پی در پی رژیم صهیونیستی را منهدم کند. تلفات این حملات موشکی سه کشته و دو زخمی بود. در عین حال این حملات موشکی موجب انهدام ایستگاه راداری‌، انبار تسلیحاتی و خسارت‌هایی به تعدادی از گردان‌های دفاع هوایی شد.

این فرماندهی تصریح کرد: آمادگی ما برای مقابله با دشمن کاملا مسؤولانه و قاطعانه است

کدخبر: ۲۱۰۸۳۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mili699

    جدی میگی

  • formula11

    واقعا از کجا باور کنیم،، جالب اونا میگن تموم موشک ها رو زدیم،، بعد سوریه هم میگه ما هم تموم موشک هارو زدیم،،، پس چی رو ز مین خورد،،،