کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۴۴۱۱۶
تاریخ خبر:

ادعای عجیب یک دختر علیه ‌‌راننده تاکسی اینترنتی

روزنامه هفت صبح | یک: از روز گذشته انتشار ویدئویی در اینستاگرام خبرساز شده است. این دختر جوان در یک ویدئوی ۱۰ دقیقه‌ای ادعا می‌کند که توسط یک راننده تپسی دزدیده شده. او می‌گوید این راننده حالت عادی نداشته،به او الفاظ رکیک گفته و سپس پیشنهاد بی‌شرمانه داده است. این دختر جوان در ویدئوی خود ادعا می‌کند که تیم امنیت تپسی هیچ کاری برای حفظ امنیت سلامت روحی و جسمی این مسافر انجام نداده است.

در بخشی از ویدئوی خود می‌گوید: «هر چقدر به راننده گفتم که نگه دارد، گوش نداد. درهای ماشین قفل بود و هیچ کاری نمی‌توانستم انجام دهم. موضوع رو به برادرم اطلاع دادم و او با تیم امنیت تپسی تماس گرفت. پشتیبانی تپسی به من زنگ زد و گفت می‌تونم صحبت کنم؟ گفتم آره و مشکلم را توضیح دادم. امنیت تپسی گفت گوشی را روی اسپیکر بگذارم و خطاب به راننده گفت بایست و مسافر را پیاده کن اما راننده گوش نداد.

مجبور شدم گوشی را قطع کنم. راننده همچنان به مسیر خود ادامه می‌داد و هیچ کاری نمی‌توانستم انجام دهم. از پشتیبانی تپسی خبری نشد و فقط خودم بودم. پس از طی مسافتی، به محلی رسیدم که ترافیک بود. من با زور قفل را شکوندم و توانستم پیاده شوم…»

* دو: پس از دست به دست شدن این ویدئو، هفت‌صبح برای پیگیری ماجرا با شرکت تپسی تماس گرفت که این شرکت اعلام کرد: «روز چهارشنبه طی تماسی که با خط اضطراری ما داشتند متوجه شدیم مسافر دچار مشکل شده و احساس ناامنی کرده است. بلافاصله تیم پشتیبانی و امنیت تپسی با راننده تماس گرفته و دستور به توقف ماشین دادند.

صدای ضبط شده نشان می‌دهد که راننده بدون مقاومت ماشین را متوقف و مسافر را پیاده کرده است. بعد از پیاده شدن مسافر بلافاصله حساب راننده مسدود شد که تا قبل از روشن شدن موضوع نتوانند سفر دیگری در تپسی انجام دهند. به مسافر هم پیشنهاد داده شد که خودروی دیگری برای او اعزام شود که خودشان اعلام کردند، تمایل ندارند…

خیلی متاسفیم از اینکه به این مسافر استرس وارد شده و مسافر مورد حمایت کامل ماست. ما در حال انجام تحقیقات تکمیلی از مسافر و سفیر هستیم تا ماجرا روشن شود و در صورت نیاز به پیگیری موضوع در مراجع قضایی، تیم حقوقی ما همراه مسافر خواهد بود.»

* سه: پاسخ «تپسی» با ادعای منتشر شده توسط مسافر یک اختلاف اساسی داشت. مسافر موردنظر ادعا می‌کرد که آن راننده به درخواست تیم امنیت تپسی گوش نداده اما تپسی می‌گوید این راننده به درخواست آن‌ها سریعا متوقف شده است. «هفت صبح» برای پیگیری بیشتر و دقیق ماجرا از شرکت «تپسی» درخواست کرد تا مکالمه ضبط شده تیم امنیت تپسی با مسافر را در اختیار «هفت صبح» قرار دهند.

در فایل صوتی که در اختیار ما قرار گرفته، صدای تیم پشتیبانی شنیده می‌شود که به راننده می‌گوید: «سریعا متوقف شو و مسافر را پیاده کن». راننده نیز در همان درخواست اول می‌گوید:‌ «روی همین پل پیاده کنم؟» که مسافر می‌گوید «بله» و راننده در پاسخ می‌گوید «چشم» و مسافر پیاده می‌شود.

مکالمه پشتیبان تپسی با این مسافر پس از پیاده شدن او نیز ادامه پیدا می‌کند که این مسافر ادعا می‌کند آن راننده پیشنهاد بی‌شرمانه داده و او به همین دلیل درخواست توقف داده بوده… در هر صورت به نظر می‌رسد این ماجرا سریعا کنترل شده اما هفت‌صبح آمادگی دارد تا ماجرا را از سوی راننده و مسافر نیز پیگیری کند.

کدخبر: ۳۴۴۱۱۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر