کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۷۲۴۹
تاریخ خبر:

ادعای عجیب خانم بازیگر درباره علی انصاریان

روزنامه هفت صبح | یک ماه پس از درگذشت علی انصاریان در سن ۴۳سالگی، یکی از بازیگران مدعی شده که به مدت ۵ سال با او نامزد بوده. تا پیش از این تصور می‌شد که علی‌ انصاریان مجرد بوده و اعلام این خبر نامزدی او جنجالی شده. حالا شخصی که این ادعا را مطرح کرده، کیست؟

آسیه اسدزاده، خواهر شهرام اسدزاده، کارگردان سینما و تلویزیون. آسیه اسدزاده متولد ۱۳۶۰ است،در دانشگاه تهران مرکز ادبیات نمایشی خوانده و علاوه‌بر چند تئاتر، در فیلم‌های سینمایی طاقباز و گواهی امضا به کارگردانی برادرش هم بازی کرده. موضوعی که آسیه اسدزاده مطرح کرده اما با واکنش منفی یکی از اعضای خانواده علی انصاریان مواجه شده.

پسرخاله مرحوم انصاریان در اینستاگرامش نوشته او نه نامزد داشته و نه همسر. بااین‌حال این اتفاق را هم باید در نظر گرفت که علی انصاریان مدتی پیش از ابتلا به کرونا در یک استوری اینستاگرامی از جشن نامزدی‌اش خبر داد، اما خود او بعد گفت این موضوع یک شوخی بوده. در بخش‌هایی از این پست اینستاگرامی جنجالی آسیه اسدزاده آمده:‌

«عشق ابدی من، تمام منی، تا ابد تا همیشه… به مو میرسه ولی… ولی این‌بار پاره شد… تا امروز منم مثل تو جسمم رو زمین بود و روحم تو آسمون. احساس می‌کنم روحم دو نیم شد و نیمی از روحمو با خودت بردی برای همیشه. روزهای تاریک و مثل روزهای روشن باز هم با هم تجربه کردیم. پنج سال کنار هم عشق کردیم و تا آخرین لحظه عمرم تو قلب من زندگی خواهی کرد…

عشقم تمام آرزوها و رویاهایی که تو این پنج سال با هم ساختیم در زمان و مکان دیگری محقق خواهد شد، فقط باید کمی صبر کنی تا منم آسمانی بشم. زندگی که علی توش نفس نکشه رو نمی‌خوام. از ته قلبم از خدا می‌خوام منو به تنها آرزوم برسونه تا دوباره کنارت باشم. به قول خودت (یکی‌یه‌دونم) ممنونم که لحظه‌های سخت کنارم بودی و منو تنها نذاشتی.»

گفتنی است بعد از انتشار این پست و حواشی ایجادشده، صفحه آسیه اسدزاده از حالت عمومی به خصوصی تغییر کرد و درحال‌حاضر تعداد فالوئر او ۱۰۲هزار نفر است.

کدخبر: ۳۷۷۲۴۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر