کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۲۲۳۷
تاریخ خبر:

ادعای جدید درباره ابتلای چند نماینده مجلس به کرونا

بخشهای مهم مصاحبه خبرگزاری ایلنا با ابوالفضل حسن‌بیگی نماینده مجلس را برایتان انتخاب کردیم. مصاحبه‌ای درباره ویروس کرونا:
- آنچه که تا کنون برای استان سمنان مطرح شده عددی بالغ بر ۱۰ نفر بوده که آزمایشات آن‌ها مثبت بوده است، تعدادی هم الان بستری هستند. ما تاکنون فوتی نداشتیم و چند تن که مشکوک بر این بیماری بودند وقتی که کالبد شکافی شدند اعلام شد که موضوع بیماری‌شان سرماخوردگی و استفاده زیاد از دارو باعث مرگ‌شان شده و کرونا نبوده است.
- به نظرم قرنطینه کردن پایتخت یک کار لازم و واجب است اما تاکنون تصمیمی گرفته نشده است. یکی از مشکلاتی که داریم این است که هر وقت تعطیلی صورت می‌گیرد، جمعیت میلیونی به سمت شهرهای شمال می‌روند و در نتیجه اگر این‌ها مبتلا باشند در آینده خطری بزرگ برای شهرهای شمالی و استان‌های گیلان و مازندران و گلستان است. تاکنون تصمیمی گرفته نشده و ضرورت آن را هم وزارت بهداشت و درمان خیلی جدی نمی‌بیند.
- اعتراض نمایندگان به رئیس مجلس این بود که دو هفته مجلس تعطیل بود و کشور هم آرام بود، حالا یک هفته دیگر هم تعطیل می‌شد. بالاخره چند تن از نمایندگان مجلس آلوده به این مساله شدند. آقای امیرآبادی حالش بسیار بد است. این فرد وقتی به مجلس می‌آید و تنفس کرده و نوشیدنی و چایی مصرف می‌کند، این‌ها خطر ایجاد می‌کند. روز اول با اعتراضی که نمایندگان و مخصوصا پزشکان نماینده کردند ایشان رفتند. آقای جمالی خیلی ناراحت بود و اعلام می‌کرد که این مریضی سخت و بدی است و دلیلی ندارد که شخصی که مریض شده به صحن بیاید. آقای صادقی مشکوک به این بیماری بود و بعضی دیگر از نمایندگان حال بد داشتند، پریروز آزمایش گرفتند و گفتند پنج روز دیگر طول می‌کشد تا اعلام کنیم که نتیجه‌تان مثبت است یا منفی..

کدخبر: ۳۱۲۲۳۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر