کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۴۱۴۰۴
تاریخ خبر:

ادعای ترامپ درباره ایران: می‌خواهند مذاکره کنند

خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا عصر دیروز وضعیت ایران را بد توصیف کرد و مدعی شد که ایران خواهان گفت‌وگو است.

وی که در واشنگتن در جمع گروهی از خبرنگاران صحبت می‌کرد، گفت: «اوضاع ایران اصلا خوب نیست. کنار گذاشتن توافق وحشتناک هسته‌ای با ایران، اثر عظیمی روی آن‌ها داشته و دارند نیروهایشان را از همه‌جا عقب می‌کشند. اوضاعشان خوب نیست. می‌خواهند مذاکره کنند.»

ترامپ پیش از این هم ادعاهای مشابهی را مطرح کرده و گفته بود آماده مذاکره با ایران است. وی هفته گذشته هم با بیان اینکه خواهان گفت‌وگو با ایران است، گفت تهران هنوز برای چنین گفت‌وگویی آماده نیست.

کدخبر: ۲۴۱۴۰۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • karimian

    مثل اینکه اونا از مسئولین ما بیشتر از او ضاع کشور باخبرند.اینجا که همه میگن خوب ا ست عالییییی و ما پیشرفت کردیم‌.توی صدا و سیما هم که فقط دارن میگن قبل انقلاب چی بودیم و حالا چیییی شدییییم خدای من چقدر پیشرفت.نمیگن اون موقع ها امارات اصلا وجو د نداشته و حالا چه روزگارانی داره،نمیگن دنیا چقدر پیشرفت کرده و ما چقدر هرروز پس رفت.پیشرفت ما فقط ساخت موشک و نفرت پراکن ی واسه دنیا بوده،انگار نه انگار که میزان رضایت مردم هم برای پیشرفت یک کشور مهمه

  • hamedali

    چقدر به خودش امیدواره!!!

  • masbana

    از خودمون بهتر، وضعیت ایران رو خبر داره! !!

  • mersana137101

    آمریکا غلط کرد