کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۲۵۷۷
تاریخ خبر:

ادعاهای نادر طالب‌زاده درباره سریال «بشارت منجی»

روزنامه هفت صبح | نادر طالب‌زاده مستند ساز و مجری تلویزیون، در دهه هشتاد سریالی با عنوان « بشارت منجی» را با محوریت زندگی حضرت « عیسی (ع)» ساخت. فیلمی که از آن دو نسخه سینمایی ویک مجموعه ۲۰ قسمتی آماده شد. هر دو نسخه از سمت تلویزیون به جشنواره فجر ارائه شدند که به دلیل ضعف ساختاری هیچکدام به بخش مسابقه راه پیدا نکردند.

بعد از آن تلویزیون اقدام به پخش هفتگی این سریال کرد. شبکه یک در سال‌هایی که باکس ساعت ۴ بعدازظهر جمعه‌هایش همچنان مخاطب داشت، این سریال را در این باکس پر مخاطب روی آنتن فرستاد، درست همان کاری که در دهه ۶۰ با سریال « هزاردستان» زنده یاد علی حاتمی انجام داد. اما سریال نادر طالب‌زاده مورد استقبال قرار نگرفت و تلویزیون به آن باکس شبانه داد. بر همین اساس بشارت منجی به باکس دوشنبه شب‌ها که شبکه یک معمولا بهترین سریال‌هایش را در این شب پخش می‌کرد منتقل شد.

با وجود این نقل و انتقالات بازهم اتفاقی برای سریال نادر طالب‌زاده نیفتاد. بعد از آن‌هم این سریال چند نوبت از شبکه آی فیلم باز پخش شد. اینکه نادر طالب‌زاده با وجود این همه حمایت از سریال مدعی شده تلویزیون از او حمایت نکرده جای تعجب دارد. اختصاص بهترین باکس‌های نمایشی به این سریال تغییر روز و ساعت پخش از معدود اتفاقاتی است که در تلویزیون برای حمایت و دیده شدن یک کار انجام شده است.

کامنت‌ها
‌وحید سعیدی: اینکه نادر طالب‌زاده از تلویزیون طلبکار است و مدعی است از او واثرش حمایتی نشده از آن ادعاهایی است که با هیچ متر و معیاری نمی‌توان آن را پذیرفت. سریال بشارت منجی چه در زمان تولید و اختصاص بودجه چه در زمان پخش از حمایت همه جانبه ارکان تلویزیون برخوردار بود. اینکه سریال مورد توجه قرار نگرفته ربطی به عدم حمایت مسئولین سیما ندارد.

‌احمد رنجبر: فیلم آقای طالب زاده که اکران شد با چند نفر از دوستان به سینما قدس رفتیم. به‌رغم علاقه ای که به موضوع داشتند‌، در میانه فیلم خداحافظی کردند و رفتند. سالن چندان شلوغ نبود اما وقتی چراغ‌ها روشن شد تنهای تنها بودم. همین. در ضمن آقای طالب زاده سخنور خوبی هستند.

‌مرجان فاطمی: یک اثر هنری حتی اگر همه‌جانبه هم مورد حمایت قرار بگیر‌د باز هم فقط در صورتی با استقبال روبه‌رو می‌شود که توانایی جلب مخاطب داشته باشد. به زور که نمی‌شود از مخاطب انتظار داشت به یک اثر توجه نشان دهد.

کدخبر: ۴۱۲۵۷۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر