کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۱۵۳۴
تاریخ خبر:

ادامه ماجرای سردار سعید محمد و سپاه

روزنامه هفت صبح | توضیح جوانی درباره تخلفات محمد: نظر به برداشت‌های نادرست و بعضاً سوءاستفاده برخی رسانه‌های داخلی و خارجی از پاسخ اینجانب به سؤال خبرنگار فارس درباره فعالیت‌های انتخاباتی برادر پاسدار دکتر سعید محمّد، فرمانده سابق قرارگاه سازندگی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) که در مسئولیت‌های گذشته، زحمات ارزشمندی کشیده‌اند به آگاهی می‌رساند؛ همچنانکه از متن مصاحبه برمی‌آید، تخلف مورد اشاره، صرفاً بروز رفتارهای سیاسی- انتخاباتی بوده که مغایر با مقررات جاری سپاه است.

نظر شریف، سخنگوی سپاه درباره مصاحبه جوانی: هر کس می‌گوید تخلف بوده باید متقن و دقیق بگوید چه تخلفی بوده است. برداشت یک معاون سپاه این بوده که تخلف صورت گرفته، اما نظر رسمی سپاه ممکن است این نباشد. شاید برداشت آقای جوانی این بوده؛ ممکن هم هست آقای جوانی اصل حرفش را تکذیب کند.

ایسنا نوشت: دومین جلسه جبهه اصلاحات ایران در سال جدید با حضور اعضا به منظور بررسی پیشنهادات کمیته های مجمع و راهبرد انتخاباتی اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد. آذر منصوری سخنگوی این جبهه درباره دستور جلسه امروز گفت: آنچه در آیین نامه جبهه بر آن تصریح شده این است که کاندیدایی مورد حمایت جبهه خواهند بود که علاوه بر داشتن معیارها و ویژگی های مصوب در همین آیین نامه بتواند حداقل رای دوسوم مجمع عمومی جبهه را کسب کند.

منصور حقیقت پور، چهره سیاسی اصولگرا و نزدیک به لاریجانی در رابطه با ترکیب احتمالی اصولگرایان در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری به برنا گفت: ما شواهد و قرائنی داریم که حس می کنیم آقای رییسی می آیند و کاندیدا خواهند شد. اقای رییسی سفرهای مختلف به مناطق زلزله زده و .. می روند که در این مناطق بحث قضایی مربوط به دستگاه قضا نیست و این ها علایمی از حضور در جمع مردم است که نشان می دهد، او می خواهد بیاید و آمدن او، تکلیف اصولگرایان را روشن می کند.

گزیده مصاحبه صادق خرازی با ایلنا را بخوانید: در هیچ جای دنیا کسی با قهر سیاسی به موفقیت دست پیدا نکرده است. نتیجه قهر سیاسی مصدق یا مهندس بازرگان چه شد؟ درحالیکه اگر این افراد مشارکت و فعالیت کرده بودند و تحرک جدی داشتند، به رغم همه در هایی که مدام بسته می‌شد، می‌توانستند اثرگذار واقع شوند. من معتقدم که نباید اجازه دهیم درب ها و پنجره‌ها بسته شود.

تسنیم نوشت: برخی کاندیدای احتمالی احزاب اصلاح‌طلب از جمله حزب‌کارگزاران و برخی اعضای سابق و فعلی دولت روحانی که در مظان کاندیداتوری هستند، با محمدرضا عارف دیدار و گفت‌وگو کردند. این دیدار در قالب هم‌اندیشی انتخاباتی و با هدف بررسی گزینه‌ نهایی انتخابات ریاست‌جمهوری اصلاح‌طلبان بوده است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور، تعداد داوطلبان حضور در انتخابات میاندوره مجلس شورای اسلامی را به تفکیک حوزه‌های انتخابیه اعلام کرد و گفت: ثبت نام ۵۸ نفر برای حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه در استان گیلان، ۸۶ نفر برای حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ در استان همدان، ۹۸ نفر برای حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان در استان مرکزی، ۵۹۷ نفر برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در استان تهران، ۲۱ نفر برای حوزه انتخابیه گچساران و باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد و ۵۸ نفر برای حوزه انتخابیه میانه در استان آذربایجان شرقی قطعی شد.

کدخبر: ۳۸۱۵۳۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر