کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۴۵۷۲۴
تاریخ خبر:

ادامه سرقت‌های زنجیره‌ای از ‌طلا‌فروشی‌ها

روزنامه هفت صبح | بخشدار کهریزک اعلام کرد: ظهر دیروز، سه‌شنبه سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در باقر شهر این بخش نافرجام ماند و سارقان متواری شدند. امین بابایی در این باره گفت: سه نفر در یک اقدام از پیش تعیین شده و انسداد خیابان برای سرقت از یک طلافروشی در ۳۰ متری باقرشهر با سلاح گرم (کلاشینکف) به تیراندازی هوایی و ایجاد رعب و وحشت اقدام کردند.

وی افزود: خوشبختانه به دلیل امکان سنجی لازم برای تعبیه سیستم‌های ایمنی در این واحد طلافروشی اقدام سارقانه این افراد محقق نشد و سارقان متواری شدند.این مسئول با اشاره به تشکیل جلسه شورای تامین با قید فوریت، گفت: در این جلسه اطلاعات لازم را پایش و پیگیری‌ها برای اقدام امنیتی اجرایی خواهد شد و همچنین برنامه‌ریزی کامل و جامع برای پیگیری این مسئله و بررسی چگونگی علت وقوع آن و برخوردهای بعدی را در دستور کار داریم.

اما این شکل سرقت مسلحانه از طلافروشی‌ها در چند وقت اخیر باز هم رخ داده است. اولین بار ۲۴ خردادماه سال جاری ۴ سارق با سلاح گرم به یک طلافروشی در سرآسیاب ملارد دستبرد زده و از محل گریختند. مدل این سرقت نیز به این شکل بود که سارقان با شلیک هوایی ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان کردند و سپس با یک دستگاه پژو از محل حادثه گریختند.

این چهار سارق مجهز به سلاح کلاشینکف و وینچستر بودند و حدود ۷ تا ۱۰کیلو طلا به سرقت بردند. پس از این ماجرا در ۱۷تیرماه، باز هم ۵کیلو طلا از یک طلافروشی به همان شیوه مسلحانه و خشن توسط چهار سارق مسلح در شهرستان بهارستان به سرقت رفت و وقتی مردم قصد داشتند جلوی سارقان را بگیرند با شلیک و ایجاد رعب و وحشت پا به فرار گذاشتند.

سومین مورد سرقت مسلحانه از طلافروشی‌ها در روز ۱۶ مردادماه در منطقه باغ فیض اسلامشهر رخ داد. از ظهر پنجشنبه سارقان که سه نفر از آنها مسلح بودند، طی یک عملیات که شباهت بسیاری به فیلم‌های سینمایی داشت از یک طلا فروشی در محله «باغ فیض» اسلامشهر سرقت کردند.در این سرقت به ادعای برخی افراد مطلع ۶ کیلو طلا و جواهر به سرقت رفته است.

سه سارق مسلح با شلیک دو گلوله به شیشه‌های یک طلافروشی بین خیابان‌های ۱۵ و ۱۳ «باغ فیض» وارد مغازه شدند. به گفته شاهدان عینی یک تیر نیز داخل مغازه طلافروشی شلیک شد. پس از سرقت، سارقان با شلیک هوایی و ایجاد رعب و وحشت پا به فرار گذاشتند.

چهارمین مورد نیز که روز گذشته رخ داد سارقان مسلح این بار در سرقت‌شان موفق نشدند. هنوز نمی‌توان نام سارقان زنجیره‌ای مسلح طلافروشی‌ها را بر روی این سارقان نهاد اما بررسی مناطقی‌ که برای سرقت انتخاب می‌کنند و نحوه سرقت‌ها حکایت از یک مدل مشابه دارد.

کدخبر: ۳۴۵۷۲۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر