کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۵۹۶۶
تاریخ خبر:

ادامه دعوای خانم زرگری و آقای اتفاق

روزنامه هفت صبح | دعوای مجازی سمیرا زرگری و همسرش، یوسف اتفاق ادامه دارد. زرگری مربی تیم ملی اسکی آلپاین زنان است که حدود ۱۰روز پیش به دلیل ممنوع‌الخروج شدن از سوی همسرش نتوانست تیم ملی را در مسابقات ایتالیا همراهی کند و این موضوع باعث شد که مسئله ممنوع‌الخروج شدن زنان از طرف شوهرانشان دوباره سر زبان‌ها بیفتد و یک جنجال تمام‌عیار رسانه‌ای هم راه افتاد.

همان‌موقع سمیرا زرگری در اینستاگرامش از مردم و مسئولان کمک خواست و اعلام کرد که شوهرش همیشه او و شغلش را مسخره می‌کرده. همسرش هم در مقابل در یک پست اینستاگرامی اعلام کرد که ممنوع‌الخروجی او به دلیل بدرفتاری با شوهرش و زدن حرف‌هایی خلاف شأن یک زن ایرانی ورزشکار بوده است. موضوع برای چند روز مسکوت ماند تا اینکه آقای اتفاق این‌بار در پست‌های اینستاگرامی خیلی مفصل‌تر دوباره به ماجرا پرداخت و نوشت: «اگر به‌جای من بودید چه می‌کردید؟ آیا مردی که در بدو ازدواج ‌

* یک: اجازه طلاق، تحصیل،کار خارج از منزل را به صورت قانونی به همسرش اعطا کرده و به همسرش به چشم یک فرد که باید از حقوق مساوی برخوردار باشد نگاه کرده

* دو: برایش اقامت دائم آمریکا و کارت اقامت اروپا گرفته

* سه: با نبودش در خانه جهت تمرین برای مسابقات و کسب مقام برای پرچم کشورش، هفته‌ها و ماه‌ها کنار آمده

* چهار: در اولین سالگرد ازدواج ماشین گرانقیمت، جهت سهولت در رفت‌وآمدش به او هدیه داده

* پنج: برای اینکه از شمیران تا پیست اسکی در ترافیک خسته نشود، منزلی روبه‌روی پیست اسکی دربندسر خریداری کرده و سه دانگش را به نام او زده

* شش: برای اینکه دلتنگ مادرش نباشد، ویلای شخصی ۲۰۰۰ متری پدر مرحومش در لواسان را در اختیار مادر زنش قرار داده

* هفت: برای اینکه دلتنگ برادرش نشود، ویلای مسکونی شخصی خودش را در مجتمع آ اس پ شمشک در اختیار برادرزنش قرار داده

* هشت: برای اینکه استقلال مالی داشته باشد،هزینه‌های مدرسه اسکی تاسیس شده را پرداخت کرده

* ۹: برای اینکه او را در راه رسیدن به هدفش، شغلش،آرزوهایش همراهی کند،همه جوره تمام هزینه‌های مسافرت‌های بین‌المللی ایشان را پرداخت کرده و… آیا به راستی چنین مردی که با آنچه در توانش بوده،چه مادی و چه معنوی،همه جوره همسرش را در راه رسیدن به اهداف و آرزوهایش همراهی کرده و تا چهار ماه پیش هیچ مشکلی با خروج ایشان از کشور نداشته،می‌تواند علت اصلی نرفتن همسرش به مسابقات بین‌المللی باشد؟

*** همسرم خانم زرگری
به‌یاد داری که چرا من با خروج شما مخالفت کردم؟
چرا با وجود این همه بدی و زجری که من برای شما باعث شده‌ام،بعد از گذشت شش ماه رضایت به طلاق نمی‌دهید؟چرا علت اصلی ممنوع‌الخروجی‌تان رو اعلام نکردید و از مردم و مسئولان در خواست کمک کردین؟اینجانب یوسف اتفاق درخواست رسمی طلاق و سایر پرونده‌های تشکیل شده را در مراجع قانونی به صورت رسمی ثبت و رسیدگی هرچه سریع‌تر را خواستارم.

باشد که در نبود من،همسرم سرکار خانم زرگری به موفقیت‌های روزافزون دست یابند و از حق قانونی خودم اعم از داشتن امنیت جانی و مالی و عدم ایجاد مزاحمت و تهدید در قبال خودم، خانواده و آشنایانم دفاع خواهم کرد.»خانم زرگری هم در جواب ادعای همسرش یک استوری در صفحه اینستاگرامش گذاشت و نوشت:«از آنجایی که بیانیه آقای اتفاق سرتاسر دروغ و هجویات بود شنبه از طریق وکیلم از نامبرده به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی در دادستانی شکایت خواهم کرد.»

قبل از این فروغ عباسی یکی از بازیکنان تیم اسکی آلپاین زنان که شاگرد زرگری هم محسوب می‌شود گفته بود که شوهر زرگری متولد و بزرگ شده آمریکا و ترکیه است و مدت خیلی کمی در ایران اقامت داشته اما قوانین ایران را به خوبی بلد است.خود سمیرا زرگری ۳۷سال دارد و نزدیک به ۲۰سال است که اسکی می‌کند. او موسس اولین آکادمی اسکی قهرمانی ایران است اما از مشخصات شوهرش اطلاعات چندانی در دست نیست اما عده‌ای می‌گویند او یکی از تجار موفق ایرانی است که در چند کشور مختلف فعالیت بازرگانی انجام می‌دهد.

کدخبر: ۳۷۵۹۶۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر