کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۵۵۱۳۶
تاریخ خبر:

ادامه تلفات و از دست دادن امتیاز در ارتش سر‌خ‌!

روزنامه هفت صبح، کمال بردبار | کار روانی کانال‌های تلگرامی رقیب کار خودش را کرد تا ذوب آهن بازی را با فشار و انرژی بسیار بالا شروع کند طوری که در یک دقیقه اول دوتا فرصت صد‌درصد گل به دست آوردند که یکی از آنها را هم با ضربه سر قاطعانه باقرپسند‌،‌ به گل بدل کردند‌! از آن پس تا انتهای نیمه اول ذوب آهن می‌توانست برتری خودرا دو و یا سه برابر کند. آنها یک تیردروازه زدند و سه فرصت بسیار خوب دیگر را نیز از دست دادند تا نیمه اول را مقابل پرسپولیس دستپاچه با یک برتری خفیف به پایان ببرند.

نیمه دوم پرسپولیس شروع خوبی داشت و در نهایت روی یک پاس عمقی بسیار خوب از مهدی ترابی‌،‌ تمیروف فرار کرد و شوتی زمینی زد که در گذر از دست‌های دروازه‌بان به گل مساوی پرسپولیس بدل شد که خب این اتفاق از شگفتی‌های این بازی بود. تمیروف آن قدر خوشحال بود که برای گل تساوی آن هم در اوایل نیمه دوم پیراهنش را درآورد و به شکلی بی‌سابقه به شادی پرداخت! اما بعدش تمیروف دوباره به تنظیمات کارخانه بازگشت و تمام تلاش خودرا برای متشنج کردن اعصاب طرفداران پرسپولیس تا دقیقه نود به کار بست‌!

‌بعد از این گل در حالیکه تصور می‌شد پرسپولیس بتواند به گل دوم خود هم برسد‌، ‌فشارهای پرسپولیس در سد دفاع منسجم ذوب آهن به جایی نرسید. آسیب دیدگی‌های زنجیره‌ای پرسپولیس که احتمالا حاکی از بدنسازی و تمرینات بیش از حد سنگین و یا مراقبت‌های پزشکی ناقص دارد موجب شد تا سعید آقایی بازی را ترک کند و جانشینش وحید امیری نیز با مصدومیت جد‌ی روبه‌رو شود و او هم تعویض شود.

یادمان باشد آل‌کثیر و امید عالیشاه و سیامک نعمتی و میلاد سرلک هم امسال به شکلی مداوم با مصدومیت روبه‌رو بوده‌اند. کافی است شرایط این بازیکن‌ها را مقایسه کنید با وضعیت و میزان مصدومیت‌های بازیکنان استقلال تا متوجه شوید ایرادی در این زمینه وجود دارد. اگر پرسپولیس در طول فصل می‌توانست آل‌کثیر و پاکدل را در خط حمله و ترابی و وحید امیری و عالیشاه و سرلک را در خط هافبک در کنار هم داشته باشد و سعید آقایی و رامین رضاییان همیشه در دفاع‌های کناری حاضر بودند آن وقت با یک پرسپولیس بسیار قوی‌تر روبه‌رو بودیم اما در طول ۲۶ هفته گذشته همیشه سی تا چهل درصد این ترکیب مصدوم بوده‌اند.

به هرحال تلاش پرسپولیس برای زدن گل دوم با سراسیمگی مداوم تمیروف و زمین خوردن‌ها و غلتیدن‌های عبدی و بی‌دقتی‌های غیرمسئولانه رامین رضاییان به جایی نرسید و یکی دو فرصت خوب پرسپولیس هم به‌خصوص شوت زیبای علی شجاعی و ضربه از زاویه بسته ترابی با واکنش‌های دروازه‌بان ذوب آهن خنثی شدند.

پایان بخش حوادث این بازی غرغرهای زننده رامین رضاییان به هنگام تعویضش بود. پرسپولیس در بازی دیشب استحقاق چیزی بیشتر از همین نتیجه تساوی را نداشت چرا که نیمه اول می‌توانست گل‌های بیشتری هم بخورد. راستش باید تعجب کرد از این که این پرسپولیس چطوری تا به امروز ۵۴ امتیاز به دست آورده است‌!

کدخبر: ۴۵۵۱۳۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر