کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۱۷۶۷
تاریخ خبر:

اخراج ۲۵ کارگر به بهانه مفقود شدن لپ‌تاپ

ایسنا: دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه از اخراج ۲۵ کارگر در یکی از شرکت‌های شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه به بهانه مفقود شدن یک دستگاه لپ تاپ در این واحد تولیدی و صنعتی خبر داد.

داوود میرزائی اظهار کرد: کارفرمای شرکت پارلو بدون توجه به تذکرات مسئولین و حتی معاون فرماندار شهرستان مبنی بر بازگشت به کار کارگران اعلام کرده است تا زمانی که لپ تاپ شرکت پیدا نشود هیچ یک از کارگران حق ورود به محیط کارخانه را ندارند در حالیکه طبق تحقیقات صورت گرفته ورود و خروج کارگران در نگهبانی شرکت کنترل می شود و اصلا وجود این دستگاه رایانه در شرکت نامشخص است.

دبیر خانه کارگر ساوه و زرندیه گفت: کارفرمای شرکت بلافاصله پس از اخراج کارگرانی که بعضا با سابقه ۱۰ تا ۱۵ سال در شرکت فعالیت داشتند با انتشار آگهی استخدام اقدام به جذب نیروی کار جدید کرده است.

وی با بیان اینکه این کارفرما کارگران یاد شده را اخراج کرده تا بتواند با جذب نیروهای جدید با حداقل حقوق و دستمزد، هزینه‌های خود را کاهش دهد، از معوقات عیدی، سنوات و حقوق کارگران این شرکت نیز خبر داد و افزود: این کارخانه تولید کننده ورق‌های رنگی شیروانی است و بدلیل ضعف مدیریت در این مجموعه میزان اشتغال این شرکت از ۱۰۰ نفر به ۲۵ نفر کاهش یافته است.

کدخبر: ۳۲۱۷۶۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر