کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۱۳۹۱
تاریخ خبر:

اخبار ضد و نقیض از احتمال برخورد و بازداشت هالک ایرانی

حاشیه ها پیرامون سجاد غریبی و مبارزه عجیب با گوریل قزاقستانی تمام نشده است. امروز سایت ورزش ۳ نوشت: «با توجه به آنچه که در آخرین مصاحبه غریبی رخ داده و از آنجایی که او در این مبارزات خود را نماینده ایران معرفی کرده و با عناصر عرفی وارد رقابت می‌شده است، برخورد جدی با وی انجام خواهد شد. این چهره اینستاگرامی باید درباره ماهیت کار، فعالیت ورزشی و همچنین آنچه که وی را به سمت برگزاری رقابت‌های نمایشی کشانده توضیح کافی برای مسئولان مربوطه داشته باشد. البته فعالیت‌های ورزشی غریبی زیر نظر نهاد خاصی نبوده و وی به‌صورت شخصی و صرفا در‌ جهت برنامه‌هایی که با توجه به شهرت وی در اینستاگرام مورد توجه قرار می‌گرفت؛ پیش رفته است.»

از ساعتی پیش هم چند کانال تلگرامی اخباری درباره بازداشت او منتشر کرده اند. سایت اصولگرای صراط هم نوشت: «مبارزه مضحک غریبی شاید به ۳۰ ثانیه هم نرسید، اما تمسخر عزاداری امام حسین (ع) با پخش مداحی محمود کریمی و همزمان رقص دختران عمدتا نیمه برهنه، ۳ دقیقه به طول انجامید! به نظر می‌رسد ماجرای این فعال مجازی دیگر از یک شاخ اینستاگرامی ساده فراتر رفته؛ او با این اقدامات هم آبروی کشور را به خطر انداخته و هم راه را برای توهین به مقدسات باز کرده است. باید دید مسئولان ذیربط در بازگشت این فرد به کشور چه تصمیم خواهند گرفت و چه برخوردی با چنین فردی خواهند داشت.»

کدخبر: ۴۷۱۳۹۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1591072884

    حتما این کارو بکنید

  • _user_1560741405

    هیچکس حق حرمت شکنی نسبت به محرم و امام ح سین ع و خدشه دار کردن غیرت و شوکت ایران ی رو نداره . انشاءالله که سجاد غریبی ا ین کار رو عامدانه نکرده باشه

  • _user_1587477410

    خدایی خداییی این پسر بزدل و ابرو بر ترس و که هم ابروی ما رو برد همم اعتبار و هم ارزشهای ما رو بگیریدد و کاری کنید ادمم ش ود خدایی گاهی ادم شدن چه سخت است.

  • hamidrbg

    بخاطر فالوور و پول آبروی یک کشور رو برد

  • mansour7501

    این نیز بگذرد…