کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۰۳۶۵
تاریخ خبر:

احضار بیک ایمان‌وردی و ایرج قادری در پرونده پیچیده روشنک

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | ۲۴ مهرماه ۱۳۵۶٫ محمدرضا از وقایع تاسف بار اخیر ابراز انزجار کرده و گفته که این حرکات تاثیرات ضد انقلابی دارند که خب منظورش همان انقلاب سفید است‌. او گفته همه این اتفاقات از یک مرکز و یک منبع سرچشمه می‌گیرند و طراحی می‌شوند اما انقلاب ایران توقف‌ناپذیر است. کویت در مسابقه‌ای حساس در استرالیا تیم ملی این کشور را دو بریک مغلوب کرد و با امیدواری فراوان به انتظار بازی با ایران در ۶ آبان نشسته است.

کویت، هنگ‌کنگ و استرالیا را شکست داد و به کره‌جنوبی باخت. ایران هم استرالیا و هنگ‌کنگ را شکست داده و با کره جنوبی مساوی کرده. اگر ۶ آبان ایران بتواند کویت را در تهران شکست دهد شرایطش برای صعود بسیار عالی خواهد شد‌. مسابقات بین‌المللی سوارکاری در تهران آغاز شده است‌. در صفحه ۲۱ بیژن امکانیان گزارش انتقادی از بحث ساخت فیلم‌های مشترک کار کرده است و گفته ۶ میلیون دلار هزینه ایران و پذیرایی شاهانه از اعضای تیم فیلمبرداری فیلم کاروان‌ها در قبال حضور ۱۰دقیقه‌ای بهروز وثوقی ارزش داشته است؟

صحرای تاتارها‌،‌ت مثل تقلب‌،‌کاروان‌ها‌، ‌قهرمانان و ده بومی کوچک فیلم‌هایی هستند که ایران درآنها سرمایه‌گذاری کرده است‌. امکانیان در ادامه همین مطلب به شدت از سیل کمدی‌های نیمه پورنوی ایتالیایی و اکران عمومی آنها شکایت کرده است. فیلم‌های مبتذلی که چنان حاشیه امنی برای سینماداران و وارد کنندگان درست کرده که به هیچ وجه راضی به اکران فیلم‌های ایرانی نیستند.

۲۵ مهرماه ۱۳۵۶٫ در صفحه اول خبر آمده که مرادعلی شیرانی فرنگی کار ایرانی در مسابقات قهرمانی جهان، قهرمان اروپا را شکست داده. تیم کشتی آزاد ایران هم راهی مسابقات جهانی شده که حضور همزمان علیرضا سلیمانی و رضا سوخته‌سرایی و محمدرضا طالقانی در تیم اعزامی جالب است. منصور برزگر،رمضان خدر، علی دهقان‌، ‌محمد بزم آور و قدیر نخودچی از دیگر کشتی‌گیران اعزامی هستند. برنامه آبان ماه تالار رودکی اعلام شده که شامل کنسرت‌هایی برای پری زنگنه‌،‌ مرضیه و فخرالدینی‌،‌ باله رومئو و ژولیت‌، ‌باله دریاچه قو و از این جور چیزهاست.

یک گروه از روحانیون شیعی لبنان به ایران آمده‌اند تا پازل تبلیغ علیه امام موسی صدر را کامل کنند. آنها گفته‌اند که پول اهدایی از ایران به موسی صدر می‌رسد اما او طوری پول‌ها را تقسیم می‌کند که به نیازمندهای واقعی چیزی نمی‌رسد‌. این چندمین خبر و گزارشی است که در روزنامه اطلاعات علیه امام موسی صدر کار می‌شود‌.

این گروه ابراز تاسف کرده‌اند که رهبری شیعیان در لبنان با سیاست آمیخته شده است و از صلاح شیعیان لبنان دور شده‌اند‌. در شیراز در جاده گاز بین علی آباد و ظفرآباد ۵ جوان شرور یک تویوتا را تعقیب و پس از بستن راهش، راننده و سرنشینانش را به شدت مضروب کرده‌اند و ماشین را تخریب و وسایل پرارزش آن را دزدیده‌اند‌. امیر رعیت‌، بهمن زارع‌، علی رنجبر‌،‌ صمد علی‌زاده و قلی ظفرآبادی این ۵ نفر بوده‌اند.

همزمان در ادامه پرونده روشنک صدر (بازیگر سینما ) و شکایتش از نامزدش علی‌.‌ر به این اتهام که او را در اختیار مردان دیگر قرار داده است‌،‌دادستانی‌، بر ادامه پیگیری‌ها به شدت مصر است و به رغم پرداخت خسارت از سوی نامزد به روشنک‌، همچنان دنبال اصل ماجرا هستند و به همین خاطر رضا بیک ایمان‌وردی و ایرج قادری را نیز احضار کرده‌اند تا پیگیر شایعات در مورد روابط ادعایی این دو هنرپیشه با روشنک بشوند.

کدخبر: ۴۲۰۳۶۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر