کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۸۱۱۸۸
تاریخ خبر:

اتهام‌زنی به برادرزاده نماینده مجلس در‌ ماساژ جنسی

روزنامه هفت صبح، مصطفی آرانی | ماجرای اتهام‌زنی به برادرزاده نماینده مجلس درباره مشارکتش در ماساژ جنسی چه بود؟ در روزهای آخر هفته، پروانه سلحشوری، نماینده فراکسیون امید از تهران، در توئیتر در معرض اتهام‌هایی از سوی برخی حساب‌های کاربری اصولگرا قرار گرفت.

این حساب‌های کاربری مدعی شده بودند که اخیرا یک باند ماساژ جنسی در تهران توسط نهادهای قانونی متلاشی شدند که سرکرده آن برادرزاده خانم سلحشوری بوده است. آن‌چه باعث شد که این ادعا، بیش از هرچیز به چشم بیاید، توئیت‌های دو نماینده مجلس در این خصوص بود.

یکی ناصر موسوی لارگانی که نوشت: «کسی می‌تواند مدعی حقوق زنان باشد که حداقل یک گام مثبت برای بانوان این سرزمین برداشته باشد. کاش به‌جای پرداختن هجویاتی نظیر دروغ دختر آبی، حواسمان بیشتر به اطرافیانمان باشد.» در این توئیت از هشتگ آقازاده ماساژور استفاده شده بود.

نکته عجیب‌تر اینکه محمدمهدی زاهدی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هم در توئیتی این ادعا را پی گرفته و گفته بود: «اتاق‌های فکرشان برای فرار از پاسخگویی، هر روز به‌دنبال حاشیه‌سازی و ایجاد دوقطبی‌های نخ‌نما هستند. دختر آبی را مستمسک قرار دادند، تا جایی که پسر فوتبالی را فراموش کردند و امروز در منجلاب آقازاده ماساژور فرو رفته‌اند.»

در کنار توئیت این دونماینده، توئیت‌های مکرر اکانت‌های اصولگرا که اغلب نیز بدون نام و نشان اقدام به توئیت می‌کنند و گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ارگان صداوسیما در این خصوص باعث شد که فشار علیه سلحشوری شدت گیرد. اما خود سلحشوری در توئیتی، با ارائه اطلاعاتی درخصوص برادرزاده‌های خود، چنین ادعاهایی را تکذیب کرد.

او در توئیتر خود با ذکر یک آیه قرآن با این مضمون که «در قلب‌‌‌هایشان مرضی است…» نوشت: «دو برادرزاده چهار و ۲۰ساله دارم که اکنون درکنار خانواده خود در اهواز هستند. برادرم که فرزندش ۲۰ساله است، در نوجوانی به جبهه رفت و جانباز است. از خدا بترسید و آخرت خود را فدای دنیای دیگران نکنید.»

در عین حال، متنی از سوی برادر سلحشوری یعنی تورج سلحشوری نیز در محیط مجازی منتشر شده که در آن آمده: «بنده برادر خانم دکتر سلحشوری هستم. از ۱۵سالگی تا پایان نبرد جنگ تحمیلی در جنگ بودم. سه‌بار مجروح شدم. پسرم نیز… در حال حاضر دانشجوی سال سوم زبان ادبیات آلمانی در تهران است.

فعلا در تعطیلات در اهواز است… دوستان اگر خواهر بنده در مجلس انتقاد می‌کند با تهمت و افتراء نباید ایشان را خفه کرد.» پروانه سلحشوری در روزهای اخیر دست کم به دو‌دلیل باعث عصبانیت شدید اصولگرایان شده است. یکی به آن خاطر که در نطقی در مجلس از برخی از بازداشت‌شدگان و نیز افرادی که اخیرا احکام طولانی‌مدتی دریافت کردند، با ذکر نام حمایت کرده است و دوم اینکه در یک مصاحبه پس از ماجرای دختر آبی، داستان او را با یونس عساکره، سبزی‌فروشی که در تونس خودسوزی کرد و باعث آغاز بهار عربی شد، مقایسه کرده بود.

این دو ماجرا باعث شده که او، حالا بیش از هر زمان دیگری با انتقادات اصولگرایان روبه‌رو باشد اما این‌بار به نظر می‌رسد که برخی از آن‌ها روشی ناجوانمردانه را برای برخورد با سلحشوری پیش گرفته‌اند و در این میان از حمایت دونماینده مجلس و رسانه صداوسیما نیز برخوردار بودند.

کدخبر: ۲۸۱۱۸۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر