کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۴۸۲۷
تاریخ خبر:

ابهام در ریالی بودن قرارداد سرمربی تیم ملی

اگر چه پیش از این بارها از طرف فدراسیون اعلام شده که قرارداد سرمربی تیم ملی به صورت ریالی بسته شده تا مشکل پرداخت ارز به او نداشته باشد با این همه وقتی اسکوچیچ حاضر نشد درباره نحوه دریافت حقوقش توضیح دهد و آن را موضوعی محرمانه دانست، این سوال به وجود آمد که فدراسیون بالاخره به مربی کروات، ریال خواهد داد یا دلار و یورو به حساب این مربی واریز خواهد شد.

در چنین شرایطی پایگاه خبری فوتبالی به یک نامه در دوران سرپرست دبیرکلی شکوری دست پیدا کرده که نشان می‌دهد بر خلاف ادعای مدیران فدراسیون فوتبال درباره ریالی بودن قرارداد اسکوچیچ( صادق درودگر در مصاحبه‌ای که ۱۹ بهمن داشته صراحتا به ریالی بودن این قرارداد اشاره کرده) فدراسیون حقوق این مربی را به صورت ارزی پرداخت خواهد کرد.

در این نامه که تاریخش مربوط به ۲۶ بهمن سال گذشته است ابراهیم شکوری که در آن مقطع هنوز سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال بود، در نامه‌ای به این نکته اشاره کرده که قرار است حقوق این مربی به صورت ارزی- دقیق‌تر بگوییم، یورویی- به حساب این مربی واریز شود و با توجه به موافقت اسکوچیچ، از فیفا درخواست شود،این پول( حقوق اسکوچیچ) از مطالبات فدراسیون در فیفا، به حساب ارزی این مربی در کرواسی واریز شود.

نکته مهم این نامه، موضوع الحاقیه در قرارداد سرمربی تیم ملی است که تا امروز هیچ صحبتی درباره آن نشده بود و باید دید ماجرای این الحاقیه چیست. احتمالا این الحاقیه همان موضوع محرمانه‌ای است که اسکوچیچ در گفتگویش با ایسنا به آن اشاره کرده بود:" قرارداد من خصوصی است و این موضوع بین من و فدراسیون فوتبال محفوظ است و نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم."

شاید بد نباشد مسئولان فدراسیون درباره پرداخت یورویی به سرمربی تیم ملی توضیح بدهند البته اگر دوستان! علاقه‌ای به توضیح در این زمینه داشته باشند.

توضیحات

*

توضیحات

کدخبر: ۳۲۴۸۲۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر