کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۴۵۸۳
تاریخ خبر:

گروه‌های سنی جدید واکسیناسیون در کشور اعلام شد

سعید نمکی در نامه ای به معاون بهداشت وزارت بهداشت تزریق واکسن‌کرونا به گروه های سنی جدید در استان های مختلف را ابلاغ کرد. متن این نامه به شرح زیر است:

"جناب آقای دکتر رئیسی

معاون محترم بهداشت

با سلام؛

ضمن قدردانی از تلاش کلیه دست اندرکاران واکسیناسیون بر علیه COVID-۱۹، پیرو برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مورد گروههای هدف واکسیناسیون از آنجا که قسمت عمده جمعیت هدف اعلام شده واکسینه شده اند و ثبت نام شدگان جدید نیز در دو روز آتی تحت پوشش قرار میگیرند باتوجه به موجودی کافی واکسن شایسته است طبق روال زیر اقدام شود:

۱- در استانهای سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان و کرمان علاوه بر استمرار واکسیناسیون گروههای اعلام شده قبلی جمعیت ۴۸ تا ۴۵ ساله ثبت نام و طبق نوبت دهی واکسینه شوند.

۲- در بقیه استانها بجز تهران جمعیت ۵۸-۵۵ ساله ثبت نام و طبق نوبت دهی تحت پوشش واکسیناسیون قرار گیرند و کماکان واکسیناسیون باقیمانده گروههای سنی بالاتر تداوم یابد.

۳- در کلان شهر تهران جمعیت ۶۰ تا ۵۸ ساله ثبت نام و طبق نوبت دهی واکسینه شوند و در بقیه شهرستانهای استان تهران جمعیت ۶۰ تا ۵۵ ساله ثبت نام و با نوبت دهی در سامانه تحت پوشش قرار گیرند.

روز گذشته همچنین سامانه ثبت‌نام واکسن قطع شد.

مرکز مدیریت فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه این اتفاق به علت قطعی سرویس استعلام هویت ثبت‌احوال، ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا رخ داده، اعلام‌کرد از مراجعه‌کنندگان به سامانه ثبت‌نام واکسن عذرخواهی کرد

کدخبر: ۴۰۴۵۸۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر