کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۸۲۴۰
تاریخ خبر:

آگهی فروش برای گران‌ترین خانه آمریکا

روزنامه هفت صبح | بزرگ‌ترین و گران‌ترین اقامتگاه خصوصی ایالات متحده، ماه آینده به فروش گذاشته می‌شود. اما برای آن که اقبال صاحب شدنش را داشته باشید، ۲۹۵ میلیون دلار پول ناقابل لازم دارید. آن طور که ایندیپندنت گزارش داده، این ملک با عنوان «دِ وان» (The One) در بل ایر (Bel Air) لس‌آنجلس است. در دامنه کوه‌های سانتا مونیکا و در ازای این قیمت شما صاحب ۱۰۵.۰۰۰ فوت مربع (تقریبا۱۰۰.۰۰۰ متر مربع) مکانی لوکس و مدرن می‌شوید.

این اقامتگاه عظیم با موقعیتی رفیع از بالا بر شهر و اقیانوس آرام مشرف است و ۲۱ اتاق خواب و به طرز غیرقابل توضیحی، ۴۹ حمام دارد.
صاحبان خوش‌اقبال و جدید این خانه که در زمینی به مساحت ۳.۸ هکتار ساخته شده است، ۳۰ گاراژ اتومبیل، حدود ۱۲۲ متر محوطه دویدن، پنج استخر شنا، به علاوه سینمایی مختص به خود با ۴۰ صندلی، سالن بولینگ و باشگاه شبانه خواهند داشت.حتی مهمانخانه تقریبا ۳۷۰۰ متر مربعی نیز موجود است تا اگر مایل بودید، مهمانخانه با اصل خانه فاصله داشته باشد.

ویدئوهای این بنگاه املاک، خانه‌ای مکعبی بی‌نظیر با نرده‌های شیشه‌ای را نشان می‌دهد که خودِ خود «سلینگ سانست» (Selling Sunset) است انگار، با مجسمه‌های مرمری در سرسرا، درختان نخل و پرچین‌های نعل‌اسبی شکل بی‌نقص در جلو و صندلی‌های سفیدی که استخر منحنی‌شکل دست‌نخورده‌ای را آذین بخشیده‌اند. معمار سازنده این ملک پاول مک‌کلین است و خانه‌هایی ساخته که بیانسه و جی زی، آویچی و کلوین کلاین آن را خریده‌اند. ساختن این ملک ۱۰سال طول کشید.

ولی باید از دکور تک‌‌رنگ خوشتان بیاید، چون دکور داخلی آن مینی‌مالیسم سیاه و سفید خالص با مبلمان خیلی ساده است و فقط تک‌دیواری این طرف وآن طرف با کمی رنگ در آن به چشم‌می‌خورد.راینی ویلیامز، از دلالان معاملات ملکی بنگاه فروش این ملک، به «ترول اند لیژر» (Travel & Leisure) گفت: «دِ وان صرفا رقیب ندارد. این ملک وسایل رفاهی فوق لوکسی را ارائه می‌دهد که ورای مهارنشدنی‌ترین رویاهای هر خریداری است.

بی‌دلیل نیست که دِ وان حدمعیار جدیدی برای املاک (با مشتریان) جهانی تعیین می‌کند؛ زیربنای وسیع‌تر با گسترده‌ترین مناظر، بیشتر از هر ملکی که پیش از این در لس‌آنجلس به فروش گذاشته شده است.»این غول کالیفرنیا، روز ۲۸ فوریه ساعت ۷ بعد از ظهر به وقت منطقه زمانی شرقی (EST) با «مبلغ پیشنهادی ۲۵۰.۰۰۰ دلار به عنوان ودیعه» که از خریداران احتمالی درخواست می‌شود، به حراج گذاشته خواهد شد.»

کدخبر: ۴۳۸۲۴۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1636889445

    دو متر در یک متر با رضا و خشنودی خدا یعن ی با ارزش ترین خانه