کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۳۴۷۵
تاریخ خبر:

آنالیز | ‌سرگردانی و سرنوشت مبهم سریال خاتون

روزنامه هفت صبح | روز گذشته نوشتیم احتمال عدم توزیع سریال خاتون در موعد مقرر وجود دارد. همین اتفاق هم رخ داد و حالا سرنوشت سریال مبهم‌تر از قبل شده است. ۱۸ مرداد قسمت اول خاتون منتشر شد و نیم فصل اول آن پس از توزیع هشت قسمت به پایان رسید. قرار بود ششم دی فصل دوم سریال آغاز شود.

منظر اول : اختلاف‌ها | طبق اعلام نماوا قرار بود پخش خاتون از دوشنبه ششم دی ماه از سرگرفته شود. در چند روز اخیر اما اطلاع‌رسانی تازه‌ای درباره پخش سریال نشد و کلید شائبه‌ها از همین جا خورده شد. در میان شنیده‌ها یک وجه مشترک دیده می‌شود و آن این است: بر اساس توافق تهیه‌کننده خاتون و نماوا قرار می‌شود فصل دوم سریال هفت قسمت باشد و سریال مجموعا در ۱۵ قسمت به پایان برسد.

با این حال تعداد قسمت‌های جدید به‌جای هفت به ۱۴ قسمت می‌رسد. نماوا هم توافق قبل را به تهیه‌کننده یادآور می‌شود و این آغاز اختلاف‌هاست. گفته می‌شود مسئله نماوا تامین هزینه هفت قسمتی است که به فصل دوم سریال اضافه شده. روایت‌های دیگری هم در این‌باره به گوش می‌رسد که همگی حکم به سرنوشت نامعلوم خاتون می‌دهند.

‌منظر دوم: ابهامات | تا ساعت ۱۷ روز گذشته، در صفحه اینستاگرام نماوا و عوامل سریال توضیحی درباره دلیل تاخیر توزیع خاتون دیده نشد. آخرین مطلب همان است که چندی پیش درباره روز پخش سریال یعنی ششم دی منتشر شد. تاخیر در توزیع باعث پرسش پیگیران خاتون شده است و حتی شائبه توقیف را مطرح کردند.

آنچه عیان است این که توقیف در میان نیست و مشکل همانی است که گفته شد: شایعه اختلاف میان تهیه‌کننده و پلتفرم. در این میان از سوی نماوا و سازندگان سریال توضیحی درباره تاخیر در توزیع فصل دوم داده نشده است. همین اتفاق دلیل دیگری است که شائبه توقیف را برای برخی مخاطبان ایجاد کرده. نمی‌دانیم سرنوشت ادامه قسمت‌های باقی مانده خاتون چه خواهد شد. مسئله روشن این که خیلی‌ها برای دیدن این سریال اکانت پلتفرم را تهیه کردند و اشتراک خریدند. تکلیف مخاطبان چه می‌شود؟

کدخبر: ۴۳۳۴۷۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر