کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۴۲۴۷
تاریخ خبر:

آنالیز| پوست‌اندازی شب‌های مافیا

روزنامه هفت صبح | مسابقه «شب‌های مافیا» از جمله تولیدات پلتفرم فیلیمو است که از همان قسمت نخست توانست نظر مخاطبان را جلب کند و حتی موفق به رکوردشکنی در میزان تماشا شد. این مسابقه به‌رغم جذابیت، دارای ایرادهایی از نظر ساختاری بود و شبهه‌هایی در شیوه رقابت به همراه داشت. حالا «شب‌های مافیا» با ساختاری جدید تولید شده است.

منظر اول| تغییرات محتوایی: پیگیران هفت‌صبح اطلاع دارند ضمن تمجید از «شب‌های مافیا» ایرادهای ساختاری آن را برشمردیم. حالا فیلیمو خبری در اختیار رسانه‌ها قرار داده و گفته سری جدید این رئالیتی‌شو‌ با اعمال تغییرات تولید و آماده نمایش شده است. بر اساس این خبر، فصل پنجم «شب‌های مافیا» با تیم جدید تولید شده که محمدرضا رضاییان تهیه‌کننده و سینا دوراندیشان کارگردان آن است. پیش‌تر سعید ابوطالب تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسابقه را برعهده داشت.

در فصل جدید، محمدرضا علیمردانی همچنان گرداننده است که از عملکرد خوب او اطلاع دارید. طبق خبرها، در این فصل تلاش شده است که از چهره‌های فرهنگی، هنری و ورزشی محبوبی که آشنایی بیشتری با بازی مافیا دارند، دعوت شود تا بازی‌های حرفه‌ای‌تری انجام شود و مخاطبان برنامه با رضایت بیشتری این رئالیتی‌شو را دنبال کنند. هر فصل شامل ۴ بازی و ۱۲ شرکت‌کننده، در قالب دو گروه «مافیا» و «شهروند» است که با هم به رقابت می‌پردازند.

منظر دوم| تغییرات ساختاری: مسابقه فینال فینالسیت‌های «شب‌های مافیا» پرحاشیه‌ترین آن بود. برخی بازیگران از جمله حامد آهنگی و حسین مهری مدعی تقلب شدند و همین زمینه جدلی طولانی میان علاقه‌مندان این مسابقه را به‌وجود آورد. آهنگی حتی در یک مصاحبه پیشنهاد داد «شب‌های مافیا» مثل «جوکر» تولید شود. به گفته او در «جوکر» دوربین‌ها همه شرکت‌کنندگان را زیر نظر دارد ولی از فیلمبردار خبری نیست.

مشابه این پیشنهاد را پیش‌تر هفت صبح مطرح کرده بود و گفته بود حتی استفاده از ماسک می‌تواند جلوی شائبه‌ها را بگیرد. حالا فیلیمو علاوه بر تغییر محتوایی، اقدام به ایجاد تحول ساختاری برنامه کرده است. طبق اعلام، برای ضبط قسمت‌های جدید مسابقه «شب‌های مافیا» دکور اختصاصی و امن طراحی شده است که به کیفیت بهتر بازی و رفع شائبه‌ها کمک می‌کند. این رئالیتی‌شو‌ به‌زودی منتشر می‌شود و با تغییرات جدید می‌تواند رضایت و اعتماد بیشتر مخاطبان را به همراه داشته باشد.

کدخبر: ۴۷۴۲۴۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر