کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۵۰۶۰۱
تاریخ خبر:

آنالیز | پایان فصل پنجم جوکر

روزنامه هفت صبح | پرونده فصل پنجم جوکر در حالی بسته شد که یک حاشیه داشت و آن هم مربوط به عملکرد علی مسعودی (مشهدی) در این برنامه است. فینال این سری چگونه به پایان رسید و شرکت کنندگان درباره مشهدی چه گفتند؟
منظر اول| عیار فینال : به گواه نظرات کاربران فصل پنجم، بهترین قسمت جوکر بوده است. هر چهار قسمت این فصل دارای کیفیت بود و در اوج به پایان رسید. در ابتدای هفته گزارشی مفصل درباره این رئالیتی شو منتشر کردیم که در ذیل آن عملکرد همه شرکت کننده‌ها از جمله حاضران در سری پنجم مورد واکاوی قرار گرفت.

امتیاز فینال این رئالیتی شو‌، جایی است که هم شرکت کننده‌ها برای رقابت پلن داشتند و هم سازندگان. کار به جایی رسید که محمدرضا علیمردانی و سیروس میمنت در میدان مسابقه باقی ماندند. آن‌ها به‌جای نگاه به یکدیگر و تلاش بیهوده برای خنداندن، وارد یک چالش شدند که سیامک انصاری تعبیه کرده بود: مشاعره با شعرهای «من در آوردی». این تمهید به خودی خود واجد جذابیت است و به همین خاطر هم لحظات پایانی مسابقه (که عموما تبدیل به اوقاتی خسته کننده می‌شود) مفرح بود. تازه؛ پیش از مشخص شدن فینالیست‌ها هم شرکت کننده‌ها با ابتکار خود‌، یکدیگر را به چالش کشیدند.

‌منظر دوم| حاشیه بعد از فینال : در طول پخش فصل‌های پیشین جوکر، فضایی شکل می‌گیرد که مخاطبان نظر خود درباره «بامزه‌ها» و «بی مزه‌ها» را به اشتراک می‌گذارند. در میان شرکت کنندگان قدرتمند فصل پنجم، نوک انتقادها سمت علی مشهدی بود. در طول رقابت هم سیروس میمنت بارها با مشهدی و عملکرد او شوخی می‌کرد که خب تمهیدی برای ایجاد خنده بوده است.

پس از پایان فینال، اتفاقی خوب رقم خورد و حامد آهنگی، محمدرضا علیمردانی، علی اوجی و مجید واشقانی در لایو مشترکی، توضیح دادند که دلیل این رفتار و واکنش‌های متفاوت، به این خاطر بوده که همگی آن‌ها از یک هفته قبل، هماهنگ بودند و برای برنامه تمرین کرده بودند اما علی مشهدی یک شب قبل از ضبط به گروه اضافه شده و هیچ تمرین و آگاهی درباره جوکر نداشته است. خود مشهدی هم این طور توضیح داد:« همه بچه‌ها دوستان من هستند همه ما جمع می‌شویم که در این شرایط لبخندی روی لب شما بیاوریم.»

کدخبر: ۴۵۰۶۰۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر